Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TRANCE NATION med Ministry of Sound
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by zamson
hoppas d inte blir som när fokused hade på München senast... då fick vi som hade biljetter stå längre i kö än dom som inte hade..helt ofattbart!

va??? fan va skumt.. så ska det ju inte vara :/

Old Post Apr-10-2003 23:35  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by dbl
va??? fan va skumt.. så ska det ju inte vara :/

jooo låter asbra

Edit: föresten, nån som ska palla sej dit själv förutom jag ?

KESO!

Old Post Apr-11-2003 00:09  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

nu är det inte lång tid tid kvar och jag har åkt på en dunderförkylning !!! några tips ???

Old Post Apr-11-2003 13:38  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by zamson
nu är det inte lång tid tid kvar och jag har åkt på en dunderförkylning !!! några tips ???
Ät ordentligt, ät gärna vitamin tillskott, drick vatten, sov ordentligt, byt gärna säng kläder, håll bra hygien... Krya på dig fort !

Old Post Apr-11-2003 14:34  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001
Thumbs up tips om playa ingles

quote:
Originally posted by Kraith
Jag kommer vara på kanarieöarna då. Ska bli skönt med lite solsken!

Någon som vet någon bra klubb i Playa Ingles?

chic... ligger vid kasbahn. har varit där två år, chic första året feeeet trance, andra året prog house som faan. rankas högt lokalt, tydligen ngn koppling till ministry of sound eller ngn annan liknande.

du får stämpel för gratis inträde via sunkklubben nummer 1 malibu beach, spelar r'n'b... se till att förhandla dig till stämpel till chic och joy av inkastaren och få in dina happy hour drinkar, brukar jobba svenskar där i baren

bra tips (när vi var där iaf, sådant ändras ju!!):
malibu beach vid 23-24 för stämpel och drinkar
scandic eller viking så snart du kan efter malibu, där dansas det.. dj salva är ganska säker också, men se upp för grease och gyllene tider ibland om du inte är på ASBRA humör
chic eller joy vid 02 tidigast (kolla upp så det inte blir tjafs om din stämpel för att ni är "för sena" eller ngt annat charterklubbaktigt hehe)

OBS! dansa inte för våldsamt fram till 02 då draget tidigast börjar på chic, då svettas du bort stämpeln... har jag hört

Old Post Apr-11-2003 16:27 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Dancing Dude

ja just ja, jag har också biljett sedan tidernas begynnelse... de ligger där hemma och bara väntar

Old Post Apr-11-2003 16:28 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ät ordentligt, ät gärna vitamin tillskott, drick vatten, sov ordentligt, byt gärna säng kläder, håll bra hygien... Krya på dig fort !

tack steve...jag måste verkligen bli frisk i tid...annars blir d jobbigt på dansgolvet... hehe

Old Post Apr-11-2003 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

jag börjar bli bättre börjar fundera på en sak dock.. tror ni vi kommer få ett schema som till fokused? skulle ju vara trevligt minst sagt

Old Post Apr-14-2003 10:15  Sweden
zamson
i´ll house you

saxat från nya nyhetsbrevet
quote:
För att variera oss lite har vi denna gång plockat in helt nytt ljud mot vad vi
brukar. På ljussidan har vi plockat in en fet laser samt ett helt revolutionerande
videosystem, CATALYST från amerikanska High End. CATALYST har aldrig
använts på klubb någonsin tidigare i sverige, förmodligen för att det är
alldeles för dyrbart. Vi har dock fått låna systemet för att se var det går
för av Spectra Ljusuthyrning som äger de två exemplar som finns i sverige.
Du har kanske sett det användas på melodifestivalen på TV i sverige i år,
samt på finalen 2002 i Tallinn som var helt svenskproducerad.

http://www.highend.com/products/catalyst/catalyst.html

verkar ju hur fett som helst

Old Post Apr-14-2003 10:38  Sweden
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Tjena, är det nån som har nåt tips på vad man kan göra i stockholm före och efter TN (nåt som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit på eftermiddagen nån gång, kan ju bli lite slött att vandra omkring på stan hela kvällen.. bra idéer mottages tacksamt
Blir det förresten nån TA meetup på TN ?
bara 3 dagar kvar nu!

-Treo-

Old Post Apr-14-2003 12:15  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

d blir nog ingn meet-up men om jag känner igen nån så går jag fram o rycker den i armen one day left

Old Post Apr-16-2003 12:47  Sweden
morakickers
doncel achiever

quote:
Originally posted by Treo
Tjena, är det nån som har nåt tips på vad man kan göra i stockholm före och efter TN (nåt som inte kostar en massa pengar) ? jag och en kompis kommer dit på eftermiddagen nån gång, kan ju bli lite slött att vandra omkring på stan hela kvällen.. bra idéer mottages tacksamt

vet inte om det är BRA idéer, men här kommer några förslag som funkat för mig i andra städer:

1) sitta i en park m bandspelare och lite dryck, bara titta på folk och lyssna på bra musik
2) om det är kallt och ni inte vill gå på "riktig" klubb före (dyrt) så finns det ett fik som bara spelar elektronisk musik (tror jag). jag har inte varit där, bara hört om det. de brukar sälja biljetter (till t ex tiesto) och har DJ's som spelar live dagligen:
http://www.svaj.com
3) efter TN vet jag inte, jag brukar satsa på att hitta ngt trevligt kompisgäng m tjejer för efterfest, bara chilla och prata om musiken som spelades (fast inte nu, har ju tjejen... )

lycka till!

Old Post Apr-16-2003 13:33 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TRANCE NATION med Ministry of Sound
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbet you don't know the name of this tune- no one seems to [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVincent de Moor - "Fly away" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:27.

Forum Rules: