Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by Vizay
hmmm tror det, har för mig att man fick dela med sig men inte ta hem själv eller något sådant mycket skumt...minns inte exakt
Det är olagligt att dela med sig, inte att ladda hem...på dessa grunder kan man stänga ner t.ex en hemsida som delar ut låtar. Det finns ett förslag i riksdagen på att föbjuda nerladdning och t.om innehav av Mp3 tror jag...vi får hålla tummarna.
___________________
Feb-10-2003 00:20
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
betvivlar starkt att ett sådant förslag existerar, i vilket fall som helst skulle det inte kunna geonföras
Feb-10-2003 00:24
pontuzh
tranceaddict in training
Registered: Jan 2003
Location: Malmo, Sweden
Ja jo lagen är....diffus, minst sagt, verkar det som...o nej, jag tänker inte sälja den här skivan, den är inte tillräcklict professionell att tjäna pengar på..
Så eftersom man inte får sälja, så får jag erbjuda den som vinst istället...