Oj vad allergisk jag blev nu. Vill inte vara sådan men du tattar något som någon annan redan har eller föreställer den bilden dig? När folk jag hört snackar tattisar brukar de åberopa att man blir unik med en egen tattis... Jag trodde alla var unika från grund och botten. Nåväl, hoppas du blir nöjd, det är det viktgaste.
Apr-21-2004 19:54
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Aendy
Oj vad allergisk jag blev nu. Vill inte vara sådan men du tattar något som någon annan redan har eller föreställer den bilden dig? När folk jag hört snackar tattisar brukar de åberopa att man blir unik med en egen tattis... Jag trodde alla var unika från grund och botten. Nåväl, hoppas du blir nöjd, det är det viktgaste.
hehe, jo vissa tänker så. Det är iaf ngn annan som kommer ha en likadan lr väldigt liknande tatuering som du vill ha iaf. Jag älskar min tatuering och haft ögonen på den i ett år nu
Apr-22-2004 15:38
Integer
tranceaddict in training
Registered: Jan 2004
att tatuera sig för att täcka över saker?
jag fick ett hyggligt fult ärr över vänster handled förra sommarn, det ser typ ut som om jag försökt ta livet av mig. då hade jag funderingar på om man skulle tatuera över det med nåt coolt, typ en tribal som precis tittar upp med "lågorna" på ovansidan underarmen. men mer än en tanke har det inte blivit av med det och nu har ärret tynat bort mer.
Apr-22-2004 18:06
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Ska bara fylla i den lite mer nu så är den klar.. sitter med gladpack o lite tejp på ryggen nu
Ohh snygg tatuering
Jag vill tatuera mig men har inte min tatuering färdig ännu. Har en bild på en av mina gammla grannars tatuering som jag ska rita om så det blir lite mer personlig men fåre när det blir färdigt
Nu när jag ändå suttit och läst igenom hela tråden och såg att viz hade frågat om det är bättre när en tjej har hål i tungan och gör nått spec. och då tänkte jag fråga om det känndes spec. på tjejer också?
Kanske inte finns så många tjejer här som kan svara på min fråga men ni killar som har hål i tungan kanske har märkt nått på tjejerna? Eller nått sånt
/Pjox
batteries not included.
- dave
Apr-24-2004 21:33
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
quote:
men ni killar som har hål i tungan kanske har märkt nått på tjejerna?
Själva piercingen sitter så långt in på tungan så tjejer käner nog ingen skilnad när man är där nere å donar , men det finns saker att sätta på kulan (http://www.barbarella.se/barbarella...id=6188&from=32) om man har den på så lär de kännas ..men när man kysser så känns den...men det blir varken bättre eller sämmre...