|
k vind t echt belachelijk hoe kan iemand met een beetje goed verstand nou zeggen dat hitlers manier de enige oplossing is, en die manier dus goed keuren, en dan nog dat clubje van ze volkssverzet, "een verwijzing naar de elite troepen van hitler" 1 een normaal mens wil daar niet bij horen 2 wat willen die dan gaan doen vechten voor hitler, hitler is best wel beetje dood 3 gaan ze dan negers slaan, soort KKK wordt dat dan dus.. na mensen die gasten zijn echt niet gezond, maar k denk trouwens dat de helft echt niet weten dat het lonsdale verhaal met de politieke partij van hitler te maken heeft, die gasten in het verhaal, die blijven ook niet echt bij hun punt, "alle buitenlanders moeten weg" dan komt die (ow mij god) kenny "moet ik ook weg dan" "als jij niet werkt en op mijn zak teert wel ja" dus dan ineens moeten alleen de buitenlanders die niet werken weg.. stel sukkels ook
ik snap die man van de nieuwe revu ook niet helemaal, "hij vind zich zelf geen neo nazi maar heeft wel het boek van hitler "mein kampf" gelezen" als je dat boek leest ben je toch geen nazi?? dat ontgaat mij even, ik moet zeggen t lijkt mij best interessant om dat boek te lezen, doe ik ook vast nog wle eens
gr
robin
|