Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > School verbiedt dragen van bomberjacks
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

k vind t echt belachelijk hoe kan iemand met een beetje goed verstand nou zeggen dat hitlers manier de enige oplossing is, en die manier dus goed keuren, en dan nog dat clubje van ze volkssverzet, "een verwijzing naar de elite troepen van hitler" 1 een normaal mens wil daar niet bij horen 2 wat willen die dan gaan doen vechten voor hitler, hitler is best wel beetje dood 3 gaan ze dan negers slaan, soort KKK wordt dat dan dus.. na mensen die gasten zijn echt niet gezond, maar k denk trouwens dat de helft echt niet weten dat het lonsdale verhaal met de politieke partij van hitler te maken heeft, die gasten in het verhaal, die blijven ook niet echt bij hun punt, "alle buitenlanders moeten weg" dan komt die (ow mij god) kenny "moet ik ook weg dan" "als jij niet werkt en op mijn zak teert wel ja" dus dan ineens moeten alleen de buitenlanders die niet werken weg.. stel sukkels ook

ik snap die man van de nieuwe revu ook niet helemaal, "hij vind zich zelf geen neo nazi maar heeft wel het boek van hitler "mein kampf" gelezen" als je dat boek leest ben je toch geen nazi?? dat ontgaat mij even, ik moet zeggen t lijkt mij best interessant om dat boek te lezen, doe ik ook vast nog wle eens

gr

robin

Old Post Feb-27-2003 15:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by robin
een beetje goed verstand

Daar ontbreekt het juist aan...

Old Post Feb-27-2003 16:13 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

dat blijkt

Old Post Feb-27-2003 16:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Verbod 'racistische kleding' op scholen in Middelburg
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 27 februari 2003 @ 09:42 - Bron: Provinciale Zeeuwse Courant
wph had ons via de newssubmit het volgende herschreven kledingnieuws te melden:

Na het Eijkhagencollege in het Limburgse Landgraaf, doen nu ook Middelburgse scholen racistische kleding in de ban. Hierbij gaat het om onder meer kleding van het merk Lonsdale, legerkisten met witte veters, bomberjacks of kleding met de cijfers 88 erop, verwijzend naar de letters HH. Deze staan voor 'Heil Hitler'.

De scholen zijn hiertoe gekomen omdat deze kleding associaties oproept met extreem-rechts en rassenhaat. Leerlingen die bovengenoemde kleding in het vervolg nog dragen zullen op het matje worden geroepen en zullen moeten uitleggen waarom ze dit soort kleding dragen. Sommige leerlingen geven zelf grif toe dat ze de kleding uit politieke motieven dragen. ,,Ik heb gewoon een hekel aan buitenlanders'', zo citeert de PZC. Bovendien vinden ze het raar dat hoofddoekjes wel zijn toegestaan, en 'hun' kleding niet.

De scholen zijn echter niet van plan een algeheel verbod af te kondigen op het merk Lonsdale, omdat het merk hierdoor een soort van geuzenkleding zou worden, aldus plaatsvervangend rector G. Heerebout van de Christelijke Scholengemeenschap Walcheren. De andere school die deze kleding in de ban doet is Scholengemeenschap Nehalennia.

.

Old Post Feb-27-2003 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceHydra
Junior tranceaddict

Registered: Jan 2003

Wanneer is de hardcorescene eigenlijk overgegaan op het dragen van kisten, bretels en dat soort dingen? Ik liep vroeger vrolijk in m'n aussie en op m'n nikies rond, daar zat tenminste geen politieke lading aan...

Old Post Feb-27-2003 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceHydra Click here to Send TranceHydra a Private Message Add TranceHydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

twee jongens die extreem rechtse uitspraken hebben gedaan in de nieuwe revu zijn zelfs aangehouden door de politie, want de allochtonen in Waalwijk voelde zich bedreigd..

Bron

Old Post Mar-01-2003 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > School verbiedt dragen van bomberjacks
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog tune needs ID #2 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPirates of the carribean - He's a Pirate (Remo-con Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:31.

Forum Rules: