Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

jajaja ajax eindelijk weer spelen voor de cup met de grote oren en daar danken wij rkc wolluk voor,

nou hopen dat ze de voorronde door komen maar dat zal wel luken, allemaal van die russischh b-teams.

Old Post May-27-2001 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

zomaar ff tussendoor

veel van de TA's doen zich voor als echte ajax fans
heb ik geen moeite mee hoor, daar zit hier en daar ook weleens een aardig persoon tussen maar niet veel

maar ik ben benieuwt hoeveel echte fans er tussen zitten.
Dus wie heeft er dan ook een seizoenskaart.
Ik verw8 een laag aantal

BELLIE vast wel
denk ik

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-27-2001 17:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by raoel
zomaar ff tussendoor

veel van de TA's doen zich voor als echte ajax fans
heb ik geen moeite mee hoor, daar zit hier en daar ook weleens een aardig persoon tussen maar niet veel

maar ik ben benieuwt hoeveel echte fans er tussen zitten.
Dus wie heeft er dan ook een seizoenskaart.
Ik verw8 een laag aantal

BELLIE vast wel
denk ik

wat jij vergeet is dat veel mensen hier niet in de buurt van Amsterdam wonen en dus ook geen seizoenskaart hebben. Ik ben al fan van Ajax vanaf dat ik klein was en dat veranderd gewoon niet, ik zal altijd fan van Ajax blijven wat er ook gebeurt, ik hoor dus zeker bij de echte ajax-fans, ook al heb ik geen seizoenskaart. als ik in Amsterdam en omstreken zou wonen zou ik zeker een seizoenskaart hebben.

Old Post May-27-2001 18:09 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

goed respect

quote:
Originally posted by Blik

wat jij vergeet is dat veel mensen hier niet in de buurt van Amsterdam wonen en dus ook geen seizoenskaart hebben. Ik ben al fan van Ajax vanaf dat ik klein was en dat veranderd gewoon niet, ik zal altijd fan van Ajax blijven wat er ook gebeurt, ik hoor dus zeker bij de echte ajax-fans, ook al heb ik geen seizoenskaart. als ik in Amsterdam en omstreken zou wonen zou ik zeker een seizoenskaart hebben.

Maar toch ben jij vindt ik geen echte supporter. (no offence)
jij bent een fan zoals er zovelen zijn.
Waarom?

je wordt pas echt supporter als je elke wedstrijd gaat kijken dan krijg je een bepaald gevoel met "JOU" club (maakt niet uit welke club) maar dan pas weet je hoe het voelt om supporter te zijn en geen fan.
Dat klinkt nu als onzin maar daar zou/zal je achter komen als je ooit een seizoenkaart zou krijgen.

Ik zeg niet dat je zo'n neppert ben want ook fans geven veel om HUN club

respect

check my website:
www.riechels.nl

Old Post May-27-2001 18:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Blik, is dat Florent ofzo ??

Al die PSV'ers lijken op elkaar denk ik...

Old Post May-27-2001 18:36 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Blik, is dat Florent ofzo ??

Al die PSV'ers lijken op elkaar denk ik...

ja, denk het ook

maja, zolang ik maar weet dat ik een echte fan ben, ook al heb ik geen seizoenskaart, dan kan een mening van een psv-er me ook weinig schelen

Old Post May-27-2001 19:03 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
goed respect

Waarom?

je wordt pas echt supporter als je elke wedstrijd gaat kijken dan krijg je een bepaald gevoel met "JOU" club (maakt niet uit welke club) maar dan pas weet je hoe het voelt om supporter te zijn en geen fan.
Dat klinkt nu als onzin maar daar zou/zal je achter komen als je ooit een seizoenkaart zou krijgen.

respect

Dit domme gelul kan je beter voor je houden..

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-27-2001 19:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
goed respect

Waarom?

respect

je kan ook elke week op de TV kijken...en wat je zegt dat je geen echte supporter bent vind ik dus dikke onzin zeg.

Ok het is totaal anders als je in het stadion bent maar dan nog vind ik dat je nog steeds een goeie supporter bent.

en ik had 2 jaar geleden een seizoenskaart maar nu niet meer maar dat AJAX gevoel heb ik nog steeds

Old Post May-27-2001 20:23  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Blik

same for me, ben ook al jaren supporter van ajax, ik heb verschillende knipsel kranten van verschillende seizoenen van ajax.

Okay ik heb geen seizoens kaart en maar bedenk ff wat voor geld en tijd dat kost, elke week retourtje den bosch-amsterdam + seizoenskaart. Ben wel naar verschillende wedstrijden van ajax geweest, maar dat is ook al weer een paar jaar terug. ik heb wel vrienden die teletekst ajax supporter zijn maar die willen niet mee naar wedstrijden terwijl ik wel weer eens naar ajax zou willen

Old Post May-27-2001 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Ajax wint de Champions League Ole Ole!!!!

Old Post May-28-2001 15:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Talking

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ajax wint de Champions League Ole Ole!!!!

niet te enthousiast worden he, straks worden ze door een of ander gaar cluppie er uitgekickt

Old Post May-28-2001 16:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by TranceFool

niet te enthousiast worden he, straks worden ze door een of ander gaar cluppie er uitgekickt

Ja joh weet ik ook wel niet zo serieus opeens hoor. Chill man. Ik denk dat ze blij mogen zijn als ze in de tweede poule kunnen komen. Daarna is het toch echt over.

Old Post May-28-2001 17:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gaat Ajax de Champions League voorronde halen?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack Id Plzzzzzz [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCovenant - Call the ships to port [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:09.

Forum Rules: