|
Re: Time-Table
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
10.00 - 12.00 Marnix
12.00 - 01.40 Ferry Corsten
01:40 - 03.20 Armin van Buuren
03:20 - 03.40 Megamix
03:40 - 05.20 Marco V
05:20 - 07.00 Johan gielen
|
Op zich een leuke line-up, zeker de beste na de eerste Sensation, maar voor 60 pleuro's is het wederom een magere line-up. Dus wederom ga ik weer niet. Als ze de line-up van de eerste Sensation overtreffen ben ik er weer bij, dus dat wordt lang wachten
Trouwens wel cool voor Benny dattie op Black staat, tis hem gegund.
___________________

Down-Under was da bomb
|