|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven!
Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!)
ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen!
Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!! |
ik ben het met je eens onno.. Maar als je met zo'n line-up komt, dan weet je dat het grote publiek er niet op af komt, dat het al helemaal niet uitverkocht raakt en dat ze dan weer met kaartjes gaan strooien, net als ze dus ook al bij impulz hebben gedaan. Daarom heb ik dus bewust gewacht met kaartje kopen, omdat ik wel had verwacht dat ze dit zouden doen. Maar goed Onno, t eerste biertje is van mij op 4-elements 
|