Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Pages (19): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs down

ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven!
Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!)
ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen!
Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!!

Sasha!

Old Post May-13-2003 22:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!)
Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!!

RuKKer!!!
Je hebt wel gelijk.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-13-2003 22:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Nou, als iemand nog kaartjes over heeft hou ik me toch wel aanbevolen

Old Post May-14-2003 00:14 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antiphus
Senior tranceaddict

Big Ears

Present!!!

Old Post May-14-2003 05:06 
Click Here to See the Profile for Antiphus Click here to Send Antiphus a Private Message Visit Antiphus's homepage! Add Antiphus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sabina
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

Heb nog steeds 3 kaartjes te koop!

20 euro p/st

Tja tis wat 648 zegt: bijna heel clubcharts heeft via heineken kaartjes gewonnen.

Vorig jaar vond ik trouwens de line up veel beter dan dit jaar, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Old Post May-14-2003 06:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sabina Click here to Send Sabina a Private Message Add Sabina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by stevesimon
zag vandaag bij MTV live dat Seth tickets weggaf voor 4elements. Hij zei dat het georganiseerd werd door ID&T

lekkere kneus is het ook he

Seth heeft wel iets meer verstand van de "scene" dan je zou denken.

Old Post May-14-2003 08:14  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!

ik ben het met je eens onno.. Maar als je met zo'n line-up komt, dan weet je dat het grote publiek er niet op af komt, dat het al helemaal niet uitverkocht raakt en dat ze dan weer met kaartjes gaan strooien, net als ze dus ook al bij impulz hebben gedaan. Daarom heb ik dus bewust gewacht met kaartje kopen, omdat ik wel had verwacht dat ze dit zouden doen. Maar goed Onno, t eerste biertje is van mij op 4-elements

Old Post May-14-2003 10:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Ja ben het ook met je eens, maar weet je voor de volgende keer. Zo koop ik dus ook geen kaartje voor Impulz Outdoor. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik er een kaartje voor win

Old Post May-14-2003 11:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

ik heb ook 2 gratis kaartjes,niet gewonnen maar gekregen van mc marxman..

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-14-2003 11:41 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Toen ik zondagavond mailtje kreeg heb ik binnen 1 minuut teruggestuurd. Binnen 2 dagen zouden de winnaars reactie krijgen, lijkt me erg stug als ik niet bij de snelste 500 zat. Heb dus nog niks gehoord, iemand anders wel?

Zelfde mailtje, maandag beantwoord, twee kaarten binnen... Ben van de partij!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post May-14-2003 21:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ben het ook met je eens, maar weet je voor de volgende keer. Zo koop ik dus ook geen kaartje voor Impulz Outdoor. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik er een kaartje voor win

Maat van me heeft al VIP-kaarten gewonnen voor Impulz Outdoor, dus ff goed rondkijken, kansen zijn er al.

Maar het tweede kaartje is voor z'n vriendin (gelijk heeft-ie) maar nu kan ik dus niet mee want ga niet voor VIP-kaarten dokken -- hoewel ik dat voor Underworld live bijna over zou hebben. Enige oplossing... ook VIP-kaarten winnen...

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post May-14-2003 21:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik ben d'r ook bij.
Met cameratoestemming voor PF.
Nu nog hopen dat Anke ook een kaartje kan krijgen via via (...Kusje Tin?? .. )

Old Post May-15-2003 11:31 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from recent Demi set [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackClubringer feat Yulia - Like A Wind (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:55.

Forum Rules: