Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > sommar kom snabbare!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

ännu en vinter besegrad...

sol, värme, uteserveringar, grill....

Old Post Mar-08-2004 15:45  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

yay!
i sommaren är jag i sverige igen.. och är det äntligen färdig med mitt exjobb / min praktikplats

nu är det även billigare med BasiqAir.. 95 euro retur
iaf nåt att längta efter

Old Post Mar-08-2004 16:58  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

sommar, vart fan är du, jag hatar sverige (ok, igentligen inte, men ni fattar vad jag menar ), men iaf, våren kommer snart, och sen kommer sommaren och hela härligheten

men lite av mina favvo sommartunes:
nalin & kane - beachball
solid sessions - janeiro
jam & spoon - stella
röyksopp - remind me (jakatta remix)
chicane - sunstroke (disco citizens remix)
chicane - offshore (disco citizens remix)
riva - who do you love now (riva's bora bora instrumental)
solar stone - solarcoaster
bt - embracing the sunshine (sasha's mix)
koop - summer sun (markus enochson remix)
sven väth - l'esperanza
trentemöller - le champagne
miguel migs - petalpusher

edit: ofan glömde "the almighty" solarcoaster + nåra andra

Old Post Mar-08-2004 17:40  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

kan ju säga att min underbara morgon jag hade med strålande solsken och vindstilla förstördes TOTALT av att det började snöa och blåsa

*grr*

Old Post Mar-08-2004 17:49  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

jag tappade bort mina vantar uppe i stockholm på kryssningen. Så nu måste det blir varmare för jag orkar inte köpa ett par nya!

Old Post Mar-08-2004 17:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Har vridit upp värmen på rummet till 27 grader..sitter i badshortsen t.o.m. ...vadå desperat
Vill ha riktig sommar nuuuuuu!!

Old Post Mar-08-2004 23:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Skulle sitta fint med sommar Speciellt eftersom jag o vizay tar studenten..
längtar till sommarfesterna, bada mitt i natten och ta ngra bira med polarna vid brasan..
Få lite färg och alla snygga brudar som kommer fram från idet

Old Post Mar-09-2004 00:41  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

*sukk*

Litt strålende solskinn, lettkledde vakre jenter og open air-parties med fet musikk hadde muntret meg opp nå. Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet.

Old Post Mar-09-2004 09:01  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

bleh, en annan sitter med en redig förkylning och tänker tillbax på förra sommaren med alla grillfester, badande, motorcykelåkning osv. Längtan blir ju inte mindre av Three Drives - Sunset on Ibiza (above & beyond) i högtalarna heller.

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Mar-09-2004 10:08  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

haha, tänkte faktiskt på den här tråden för ett tag sen

nu snart börjar det bli dags för vår tycker ni inte? och en ta-picknick vore inte fel det heller får ta och göra det nån gång mot sommaren kanske? om intresset finns kvar än..

som sagt.. det var andra tider på ta det :/

Old Post Mar-09-2004 12:30 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Dioxys
och en ta-picknick vore inte fel det heller får ta och göra det nån gång mot sommaren kanske? om intresset finns kvar än..

om man kör en picknick i sammanhang med nån fet fest samma dag så tror jag det kan va en del som kommer...
för e det bara en picknick som kommer ju bara sthlm:arna komma om den e i sthlm....

men e det nån fet fest på kvällen så kan ju dem som ska gå på fest ta o komma till sthlm tidigare på dan o så kör man picknick och sen så drar man till festen..

och såklart så kan det ju bli var som helst, bara det e sommar, bra väder och en fet fest nånstans i sverige

Old Post Mar-09-2004 13:07  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amplifire
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Jag längtar också till sommaren, men först kommer våren vilket i sig är helt underbart! Det har sin charm att leva i ett land där vi har fyra så pass varierade årstider. Apropå sommarlåtar så spelade jag in en mix inför sommaren 2002, denna mix rullar oerhört ofta här hemma när man vill ha lite äkta sommar-vibes! Here it goes!

1. Intro
2. 29 Palms - Touch the Sky
3. Weekend Players - Into the Sun (Riva Remix)
4. Iio - Rapture (Riva Remix)
5. Chicane - Autum Tactics (The Thrillseekers Remix)
6. Salt Tank - Eugina (DJ Tiësto Remix)
7. Solar Stone - Solarcoaster
8. The Scarab - Dreamer
9. Tillmann Uhrmacher - On The Run
10. M.U.S.E And DJ San - Dendera
11. Shane - Too Late To Turn (Armin Van Buuren Remix)
12. Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Rising Star Mix)
13. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
14. Energy 52 - Cafe Del Mar (Three 'n' One Remix)

Om någon är intresserad av att lyssna kan jag nog slänga upp den någonstans. Rent tekniskt är det väl inte det bästa set jag spelat in, men känslan finns där - vill jag intala mig iaf.

Old Post Mar-09-2004 14:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > sommar kom snabbare!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, help to ID old trance track. [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackElectrovoya - "Effervesce" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:46.

Forum Rules: