Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De oorlog gaat beginnen...
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Dwingo

dit zegt alles

voor mij zegt het helemaal niks

genoeg reason's

Old Post Mar-22-2003 17:25 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
voor mij zegt het helemaal niks

genoeg reason's

Leg jij me maar eens uit dan waarom juist de Amerikanen het recht (denken te) hebben om het initiatief in eigen hand te nemen, om door te drammen en zo hun zin te krijgen. Ze beginnen solo aan een missie die gevolgen heeft voor de gehele wereldbevolking.

Er is een woord voor zoiets: Grootheidswaanzin

Ik ben niet pro-Saddam, maar Bush verdient een kogel

Old Post Mar-22-2003 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Dwingo
Leg jij me maar eens uit dan waarom juist de Amerikanen het recht (denken te) hebben om het initiatief in eigen hand te nemen, om door te drammen en zo hun zin te krijgen. Ze beginnen solo aan een missie die gevolgen heeft voor de gehele wereldbevolking.

Er is een woord voor zoiets: Grootheidswaanzin

Ik ben niet pro-Saddam, maar Bush verdient een kogel

was lekker weer zeker in Amsterdam vanmiddag??

Old Post Mar-22-2003 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

BEIROET (ANP) - Een Libanese advocate die banden heeft met de sjiietische beweging Hezbollah wil de Amerikaanse president Bush en de Britse premier Blair laten berechten door het Internationaal Strafhof. Zij beschuldigt het tweetal van 'oorlogsmisdaden tegen de mensheid'.

Advocate May Khansa schrijft in een brief aan het Strafhof dat Bush en Blair zich schuldig hebben gemaakt aan misdaden tegen het Iraakse en Palestijnse volk. ,,Zij hebben een genocidair doel, het afslachten van een volk. Daarnaast willen de twee leiders ,,de controle krijgen over de olie en de rijkdom'' van Irak, aldus de beschuldiging.

Khansa deed twee jaar geleden ook al van zich horen, toen zij in eigen land de Israëlische premier Sharon en zijn toenmalige minister van Buitenlandse Zaken Peres voor de rechter daagde. Zij beschuldigde Israël ervan sinds de oprichting van de staat in 1948 73 misdaden tegen de Libanezen te hebben begaan. De Libanese openbare aanklager Adnane Addoum heeft aangekondigd dat als die klacht terecht blijkt een internationaal opsporingsbevel tegen de twee wordt uitgevaardigd.

Kan bush nu ook aangeklaagt worden wegens oorlogsmisdaden?
Hij heeft immers door zijn bevel burgerslachtoffers gemaakt.
Daarbij heeft ook Bush die afspraken uit Geneve geschonden.

Is dit misschien de rede waarom Amerika zelf een wet aan heeft genomen waarbij zij gevangenen van het Internationale Strafhof in den Haag/Scheveningen mogen bevrijden?

Volgens mij hebben die Amerikanen net efef voor de oorlog die wet aangenomen zodat militaire mensen van het amerikaanse leger niets te verwijten valt als bijv burgerslachtoffers vallen.

De arrogantie van Amerika is nog hoger dan de Mount Everest

Old Post Mar-26-2003 22:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Wat een belachelijke onzin zeg!!

Als je Bush aan wil klagen wegens misdaden tegen de mensheid kan je beter eerst bij degenen beginnen die echt misdaden tegen de mensheid begaan!! Mensen zoals Sadam die hun volk koste wat kost willen onderdrukken..

Natuurlijk vallen er tijdens een oorlog burgerslachtoffers, helemaal als er iemand GPS stoorzenders gaat plaatsen waardoor de bommen niet meer op het beoogde doel terecht komen! Want ik geloof niet dat Amerika erop uit is om burgerslachtoffers te maken. Maar dat is nou eenmaal onvermijdelijk in een oorlog, zeker als de Irakese soldaten zich voordoen als burger en dan ineens beginnen te schieten.. Of een ziekenhuis gebruiken als uitvalsbasis en dan zijn er mensen die Bush willen aanklagen??
Hoeveel Irakezen zullen er per jaar sterven door het regime van Sadam en de economische sancties die het land zijn opgelegd?? Dat kan waarschijnlijk alleen maar beter worden.
Irakezen mogen Bagdad niet eens uit en worden als menselijk schild gebruikt, tja zo vallen er natuurlijk wel burgerslachtoffers...

Ik ben het niet eens met de wijze waarop Amerika en Engeland deze oorlog zijn begonnen, maar ik ben het wel eens met de redenen hiervoor (en dan doel ik op de redenen die ze aan de pers bekend maken en niet de redenen waar andere mensen over speculeren).

Old Post Mar-26-2003 23:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Ik zat net CNN te kijken en wat der nu were gebeurd is echt zeer bedroefend.
Iederene is elkaar an het plunderen, zelfs de ziekenhuizen worden leeg gejat.
Wat een domme mensen zijn het zeg, tering........
Ze kunnen geen mensen meer helpenen dokters zijn bang om hunhuis te verlaten (kan me voorstellen, je spullen zullenmaar gejat worden door toedoen van een gekneusde teen van zo'n irakees :s )
Hebben de Amerikanen goed gedaan! Eerst beweren ze en waarschuwen ze de mensen dat plunderen verboden is en nu staat ze der gewoonnaar te kijken.
traks pakken d emensen hun wapen om hun spullen te verdedigen....krijg je burgeroorlogjes.....kunnen ze nu goe dgebruiken want de amerikanen schieten al op alles wat ademt en beweegd.........lang leve de oorlog.
En wie moet alles straks gaan betalen met de opbouw?! inderdaad, europa van het geld wat elk land doneert voor de wederopbouw.
Daar gaan de belastingcenten.
En dan zitten ze hier nog te zeiken om een aantal miljarden euro's bezuinigingen......ben benieuwd hoeveel Nederland gaat betalen.......van mij hoeven ze geen ene eurocent te geven aan irak...zelfs geen guldencent, blegh...kutwereld tegenwoordig......

Old Post Apr-11-2003 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De oorlog gaat beginnen...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID's Please Help [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBoccaccio Life - "The Secret Wish" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:16.

Forum Rules: