|
Joh!! dan eindelijk een reply van mij. Goede computer is gecrashed vandaar zit nu achter een gare bak...
Vond het echt weer een top avond! Sfeer was uitermate prettig en de djs waren ook allen top!
Misja Helsloot was de man van de avond voor mij. Hij had een paar onbekende maar erg gave uplifters bij, en natuurlijk kwam Theme from the rock ook nog langs 
Alleen jammer dat hij 1 Ikea ballenbad nummer er tussen door draaide; Ozone - ionize dat verpestte zijn set wel erg.. zonde, zonde.
Precision draaide ook top vond ik, was de 1e keer dat ik hem live hoorde en zeker niet de laatste. 7th Heaven kwam ook nog voorbij en toen werd ik wel gek! zag de 2 producers ook staan op het podium en genieten van de crowd die los ging op hun tune... wat voor gevoel geeft dat he, Eelke?? 
The freak was kort maar krachtig... en daarna kwam Dazzle.. ik vroeg van te voren nog aan hem: hoe wil je dit nog gaan overtreffen.. Martijn: wacht maar af!
En wat een beuk-set zette hij neer.. ik was totaal verrast maar niet onaangenaam! Wat kan die gast goed anticiperen zeg.. echt totaal niet zijn ding maar toch wist hij de XL bijna uit zijn voegen te laten barsten! Top prestatie...
Al met al dus een erg toffe avond gehad.. Jammer dat het een uurtje korter was, maar had er nu niet echt veel problemen mee
Gezelschap was ook weer top! @ Donna's is the place to be!! 
Lex, thanx for driving m8 
En tof jullie ff ontmoet te hebben.. Jeroen en Eelke!
ps. (op welk engels label komt die plaat nou uit?)
Nu op naar Qontact! 
Last edited by tijs08 on Mar-31-2003 at 11:01
|