Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Party report: Fokused Scandinavian
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

mm vissa människor var rent ut sagt jävligt tråkiga... jag kan inte fatta hur man kan stå stilla till den musiken som spelades..

Old Post Apr-01-2003 09:55  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by zamson
mm vissa människor var rent ut sagt jävligt tråkiga... jag kan inte fatta hur man kan stå stilla till den musiken som spelades..

jag har dåligt samvete för jag vart tvungen att sätta mig i typ nån halvtimme Va såååå slut! Men man kom igån igen

Old Post Apr-01-2003 13:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag var lite besviken på att där inte var något ställe man kunde fylla på energi igen. Kommer ihåg att de brukade ha baguetter på Dockan. Visserligen var där bananer men det ger inte många gram kolhydrater per banan. Och varför energidryck istället för sportdryck. Tänk om de kunnat ha lite Pripps Energy där istället, då hade man inte stummnat så brutalt i benen.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Apr-01-2003 13:18  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by zamson

kan man inte bli trött menar du?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Apr-01-2003 13:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Jag var lite besviken på att där inte var något ställe man kunde fylla på energi igen. Kommer ihåg att de brukade ha baguetter på Dockan. Visserligen var där bananer men det ger inte många gram kolhydrater per banan. Och varför energidryck istället för sportdryck. Tänk om de kunnat ha lite Pripps Energy där istället, då hade man inte stummnat så brutalt i benen.

Måste säga tvärtom faktiskt... jag tyckte det var ovanligt mycket till hands.. i vanliga fall får man allt nöja sig med sina 4-7 lite vatten som det går på en kväll ute ;-) Men här fanns det småsöta saker som banan, äpplen och daim... okej, daim orsakar ju bara en temporär blodsockerhöjning, men att sätta in en sån vid halv 5-tiden är riktigt klockrent... eller rättar sagt, sätta i sig 2 såna och 3 äpplen.. =)

Old Post Apr-01-2003 13:34  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NorthFace
tranceaddict in training

Registered: Jun 2002

Så här kanske?

*The ROC Project - Never (Filterheadz Remix)
* James Holden - Nothing (Returning 93 Mix) second track
* Cor Fijneman ft Jan Johnston - Venus (Would Be Your Lover) (Dj Tiesto Remix)
* Lolo - Extended Horizons
* Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto Remix)
* Dj Tiesto - Magik Journey
* Solar Stone - Solar Coaster (Midway Remix)
* Madonna - Die Another Day (Dj Tiesto Dedicated Remix)
* Midway - Amazon
* Saltwater - The Legacy (Club Mix)
* Plastic Boy - Live Another Life
* Darren Tate vs Jono Grant - Let The Light Shine In
* Dj Tiesto - Theme From Norefjell
* Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Breaks Mix)

Old Post Apr-01-2003 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for NorthFace Click here to Send NorthFace a Private Message Add NorthFace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Monzoon
tranceaddict

Registered: Aug 2000

Skulle ngn kunna samla alla länkar som ni har sett med bilder från festen...?
är inte med på en enda bild än så länge...

ITWT

Old Post Apr-01-2003 23:11  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Monzoon Click here to Send DJ Monzoon a Private Message Add DJ Monzoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

grr mitt nät har varit nere men nu så =) synd att alla vi från örebro blev förkylda typ innan vi skulle åka men kom iväg ändå... så nu har man legat o smält in kvällen från fokused =))) kommer fixa till min hemsida med alla bilder som jag tog därifrån..

enda jag träffade där va nog Steve från TA =) hehe.. men men..

lägger upp 2 bilder nu därifrån..

en på steve och en klockren som jag fick till det på gielen.. hojtade till på han o han va inte sen på att vara med på kort ... )))

Old Post Apr-02-2003 13:34  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Satan (eek!)

det va ett helt sjukt bra drag på gielen.....hela tiden gjorde han något..spelade melodin på nån melodi i luften, pekade in i nån kamera, vinkade åt någon eller bara rockade loss och log....
skön snubbe!

Old Post Apr-02-2003 15:16 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NorthFace
tranceaddict in training

Registered: Jun 2002

Kanske ingen nyhet, men iaf. Första filmen.
http://www.liquidsunset.org/
Video gallery
Johan Gielen @ Fokused Scandinavian Tour

DivX 5.03 är ett tips.

Old Post Apr-02-2003 15:17  Sweden
Click Here to See the Profile for NorthFace Click here to Send NorthFace a Private Message Add NorthFace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Party report: Fokused Scandinavian
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVadim Zhukov ID from 2004 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarco Carola - Open Source [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:33.

Forum Rules: