Originally posted by Braxen
Duh, jag ville bara ha en 'röd tråd' genom bilderna såattsäga ..
Om man tittar på resultatet så lyckades du med en stjärna i kanten.
Sep-13-2005 14:16
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by hustler
Om man tittar på resultatet så lyckades du med en stjärna i kanten.
thats what i'm talkin' about !
Sep-13-2005 15:17
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
okej.. lite slirig då alltså :P
Sep-13-2005 15:39
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
här e en gammal bild på mig.. haha
vet inte om jag redan har visat den här, men här är den igen isåfall
Sep-15-2005 06:42
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by hustler
Haha
Glorie, hur ser du ut? Tror jag aldrig har sett en bild på dig faktiskt.
Det är det inte många som har lyckats med över huvud taget faktiskt
Glorie är duktig på att känna av när en kamera är i närheten
Men frågar du henne riktigt snällt å smörar lite extra så kanske hon visar dig en, hon e ju faktiskt jättesnäll även fast man kan tro att hon bits ibland
batteries not included.
- dave
Sep-15-2005 08:38
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by dbl
här e en gammal bild på mig.. haha
vet inte om jag redan har visat den här, men här är den igen isåfall
Gillar hur slipsen matchar skidglasögonen.
Sep-15-2005 08:42
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
bits?
det har ju postats ett fåtal på mig på forumet... en med martijn (scul), en med SWE_TRANCE när vi hade på oss våra Trance och Addict-tröjor på Trance Energy och så den här med Sipowitz
Fast tyvärr verkar den sidan ligga nere nu. Sist jag hörde vem som hade ansvar för den så var det Steve? Eller misstar jag mig? Nån annan kanske har tagit över driften sen sist jag hörde, vilket ju var ett par månader sen iofs
Fast tyvärr verkar den sidan ligga nere nu. Sist jag hörde vem som hade ansvar för den så var det Steve? Eller misstar jag mig? Nån annan kanske har tagit över driften sen sist jag hörde, vilket ju var ett par månader sen iofs
Jo det är jag som har hand om den... tyvärr ligger servern nere just nu då den blivit hackad... är inte superbra på sånt därna skit men den ska upp igen snart...
Hade tänkt starta ett litet galleri om ni har lust, kan ni alltid ladda upp era bilder där tills jag pillat ihop ett eget lite mer "coolare" galleri. http://gallery.anuga.se/v/sweta/
Logga in som
användare:sweta
hemligaordet:SwedishTA
Bilderna kan vara huuuuuuuuuuuuuur stora som helst, de görs om till max 500x500 så större än det är att rekommendera, orginalen sparas om storleken ändras senare
Registered: Apr 2002
wooo kan du surfa? surfare is the shit!
quote:
Originally posted by anuga
Hade tänkt starta ett litet galleri om ni har lust, kan ni alltid ladda upp era bilder där tills jag pillat ihop ett eget lite mer "coolare" galleri.
jag tycker det e bra och kul att det finns ett spec. sweta-galleri. Det var ju även tanken med sweta.mine.nu. Kan du inte få alla bilder från steve så länge? När den sidan kommer upp igen spelar det ju ingen roll att bilderna ligger på två platser. Bättre att en fungerar än att ingen sida gör. Dessutom har ju alla redan laddat upp bilder till den andra, (d.v.s. givit sitt OK att publicera dem på nätet) så därför borde de inte göra nåt att lägga dem på din sida också.
sen när sweta.mine.nu fungerar igen, tycker jag att ni borde skapa nån "gruppbildsavdelning" på den hemsidan också! finns ju en del nu! astufft!