Originally posted by Estuera
Die was overal al op tegen die tijd ( ze hebben daar enorm gezopen in de artist lounge want om 3 u s'middags stonden er nog zeker 30 flessen wodka maar om 9 u toen ik nog eens ging kijken was er alleen nog maar bacardi en whiskey ( en niet veel meer )
ja, dat klopt. Ik stond achter de bar in de artiestentent & de drank ging echt snel. Was natuurlijk logisch want alle drank was daar gratis & daar profiteerden veel mensen van (kan het ze niet kwalijk nemen natuurlijk).
& ze kwamen ook constant flessen bij me halen voor in de dj boots.
redelijk laat in de avond kwam Yves Deruyter ook nog een fles wodka opeisen & toen ik hem vertelde dat alle wodka op was kon hij er niet echt mee lachen...
Enige wat er in mijnen bar overbleef van alcohol om middernacht was een fleske whisky.
quote:
Originally posted by FredNova
Emma heeft eentje met zatte Armin na zen set denk ik (maar ge ziet het ni echt aan die kerel he, tis nen pro )
haha, nee hoor. Armin wil niet meer met mij op de foto. De verzameling emma-arminpix is al groot genoeg
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by eieregooie
Oh, dan zal 't Gonzo wel zijn die ik doorgestuurd heb
Ey Ey Ey!
Mensen waren opzich wel lief daar in de Perfecto-tent. 85% wilde zo'n mooi flyerke wel accepteren
Aug-01-2006 19:09
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Gonzo
Mensen waren opzich wel lief daar in de Perfecto-tent.
Dat is waar, hoeveel schouderklopkes en thumbs up ik niet heb gekregen voor het dragen van die verdomde BETA T-shirt
Als je iemand bent die gewoonlijk straal genegeerd wordt, doe gewoon een BETA T-shirt aan op iets trance-gerelateerd
Aug-01-2006 19:12
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by Estuera
Die was overal al op tegen die tijd ( ze hebben daar enorm gezopen in de artist lounge want om 3 u s'middags stonden er nog zeker 30 flessen wodka maar om 9 u toen ik nog eens ging kijken was er alleen nog maar bacardi en whiskey ( en niet veel meer )
In de Versuz stond nog een gare Francaise met een halve fles Eristoff. Was het babbeltje wel waard
Aug-01-2006 19:12
1Million$shot
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Marco Bailey gooide zene zuip gewoon in 't publiek !!
niet moeilijk dat alles direct op was !!!
Aug-01-2006 21:26
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Da zou dan ook de enige reden zijn om nog naar Marco Bailey te gaan zien. Die kerel heeft zennen besten tijd ook gehad zene.