|
|
|
|
 |
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Lang leve het internet 
Ik vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. Die Italianen zijn ook geen lieverdjes, vooral Materazzi niet.
http://www.youtube.com/watch?v=7HblsV-urHg
'Fuck you terrorist' zou hetgeen zijn wat Materazzi zei. |
dit vind ik wel erg laag ze, een filmpke posten van Materazzi's zware fouten & onsportief gedrag, wa heeft dat hier nu mee te maken. Iedereen weet wa voor nen beul hij is, maar toevallig kan hij ook een stukske verdedigen, en hij was gisteren met Cannavaro weeral de sterkhouder van het team. En wat hebt ge als bewijs van die 'fuck you terrorist'? En zelfs dan is het ERG dom en onprofessioneel om daarop te reageren. Akkoord, 't is gemakkelijk gezegd, maar op dat niveau mogen woorden u weinig doen imo. Voor al dat geld dat ze verdienen & de enorme voorbeeldrol die ze zijn voor gans de voetbalwereld mogen ze zich toch een beetje gedragen imo. Zulk gedrag hoort gewoon niet op een voetbalveld, of het nu de beste speler ter wereld is of niet. Niet dat ik het gedrag van Materazzi goedpraat, want hij zal wss wel iets gezegd hebben, maar kom zeg, ligt da hier toch niet goed te praten eh 
Jul-10-2006 18:19
|
|
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Jul-11-2006 12:18
|
|
|
 |
 |
Transfusion
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005
|
|
|
"Ja, ik heb Zinédine Zidane beledigd", geeft de Italiaan Marco Materazzi toe. "Maar hij was wel heel erg arrogant", zei hij in de Gazzetta dello Sport.
"Ik heb Zidane enkele seconden aan zijn truitje vastgehouden waarop hij zich naar mij draaide. Hij keek me met een erg arrogante blik aan en bespotte me."
"Als je me mijn truitje wil, geef ik het je achteraf wel, zei hij nog."
"Ik heb een beledigend antwoord gegeven, dat is waar. Maar wat ik heb gezegd hoor je zo vaak. Of het over zijn zus ging? Wat ik zei ontglipt ons zo vaak op het terrein."
"Over zijn moeder ging het zeker niet, want mama's zijn heilig." Materazzi zelf verloor zijn moeder toen hij 14 jaar was.
Wat Materazzi dan wel zei, vertelde hij niet.
"Maar dat ik hem uitschold voor terrorist klopt niet. De enige terrorist die ik ken is zij daar", zei hij terwijl hij naar zijn tien maanden oude dochtertje wees.
Bron: vrtnieuws.net
|
|
Jul-11-2006 12:20
|
|
|
 |
 |
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002
|
|
|
Jul-11-2006 21:12
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Jul-12-2006 11:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:54.
Forum Rules: