|
| quote: | Originally posted by Tarantula
בבטטטחחח, נראה אותך!@#
דווקא אני חשבתי שאתה אוהב שטויות כאלה... אחחח... איזו אכזבה... |
חחחחחחחחחחחחח
שטויות אני אוהב
אבל אין פה שום שטויות
אני ישים פה ציור של אוגר
הינה : (בערך)לא בדיוק
@/^
ועכשיו תרימי אליי טלפון ואני יעשה לך קולות
מגניבים ....
תהני יותר אני מבטיח
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|