 |
|
|
|
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
Location: Tongeren, Belgium
|
|
|
Nov-24-2006 17:53
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
Location: Meerhout
|
|
|
I know lol.
Kben trouwens eens benieuwd naar de prestatie van Lierse dit weekend. Vorig weekend hadden ze evengoed de match kunnen winnen. 
Maar Westerlo is niet bepaald een geschenk, en het is een Kempense derby, hoera! 
___________________
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Nov-24-2006 17:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
|
|
|
Nov-26-2006 15:12
|
|
|
 |
 |
Config
Elaba!

Registered: May 2006
Location: Bruges
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bjorn Vidaz
Na 10 min werd hij alweer door een deel van het publiek uitgefloten omdat geen enkele controle of pass lukte... heeft bij wijze van spreken 4 keer de bal goed geraakt en 4 doelpunten.
Weer een typische Bosko-match, blijft toch een fenomeen... |
ik heb niemand Balaban horen uitfluiten eerlijkgezegd.
Speelde voor mij een onopvallende match buiten die 4de goal heeft ie weinig zelf geforceerd maar jah , scoren is zijn beroep en dat deed ie nu wel 4 keer 
En wat een zalige match van Elrio van Heerden, kga mijn mening echt nog moeten herzien, tis prachtig om hem te zien spelen en af en toe op de gemak een tegenstander uit te schakelen , als ie zo verder gaat spelen gelijk vandaag moet hij zeker en vast een vaste waarde worden.
Over de match zelf: tjah, enorm sterke match van Club, hele vlotte en vooral snelle combinaties en telkens als er effe doorgedrukt werd resulteerde dat ook in een kans. Dit zulte-waregem was echt geen partij voor een heel sterk Club. Ik had echt de indruk dat Club met voorbedachten rade niet echt doordrukte, maar ze scoren wel 4 keer, en het konden er best nog wat meer zijn , Z-W mag content zijn dat Club nog wat compassie had 
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
www.djconfig.com
Config Mixcloud
|
|
Nov-26-2006 23:17
|
|
|
 |
 |
Bjorn Vidaz
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2005
Location: Bruges, Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Config
ik heb niemand Balaban horen uitfluiten eerlijkgezegd.
Speelde voor mij een onopvallende match buiten die 4de goal heeft ie weinig zelf geforceerd maar jah , scoren is zijn beroep en dat deed ie nu wel 4 keer 
En wat een zalige match van Elrio van Heerden, kga mijn mening echt nog moeten herzien, tis prachtig om hem te zien spelen en af en toe op de gemak een tegenstander uit te schakelen , als ie zo verder gaat spelen gelijk vandaag moet hij zeker en vast een vaste waarde worden.
Over de match zelf: tjah, enorm sterke match van Club, hele vlotte en vooral snelle combinaties en telkens als er effe doorgedrukt werd resulteerde dat ook in een kans. Dit zulte-waregem was echt geen partij voor een heel sterk Club. Ik had echt de indruk dat Club met voorbedachten rade niet echt doordrukte, maar ze scoren wel 4 keer, en het konden er best nog wat meer zijn , Z-W mag content zijn dat Club nog wat compassie had |
Een deel van het publiek die floot is inderdaad wat overdreven gesteld. Maar ik zit in de oost beneden en in de oost boven hoorde je toch weer een paar supporters fluiten en hoorde je toch wat gemor als hij de bal verloor.
Elrio brengt aanvallend veel meer dan Englebert, zou spijtig zijn moest hij weer naar de bank vliegen ten koste van Englebert. Englebert verzet veel werk maar aanvallend ben je er weinig of niks mee. En gezien ze op Besiktas moeten winnen zou ik zeker Elrio laten staan.
___________________
www.bjornvidaz.be
And the Bruges marchin' on on on...
|
|
Nov-26-2006 23:22
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:47.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|