En Lier doet weer (bijna) mee ... wie had dat nog gedacht zeg. Vier punten op Antwerp en virtueel vijf op KVSK. Zo dicht stonden we nog nooit dit seizoen
Apr-13-2008 15:24
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Keken wij gisteren naar AA Gent - FC Brussels?
Apr-16-2008 06:21
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Devilex
Goed ben wel content voor Gent natuurlijk maar snap toch niet goed dat Standard met zo'n mentaliteit aan de halve finale van de beker begint.
Originally posted by Devilex
ze zullen schrik hebben voor komende zondag zeker ... en hebben daarom een aantal spelers gespaard. Ze hebben ook niet het aller gemakkelijkste programma met na zondag nog verplaatsingen naar Charleroi en Genk (waarvan de Genk supporters véél verwachten). De thuismatch tegen Dender zie ik ze wel winnen
gisteren heeft alvast bewezen dat ook standaard een resem afwezigen niet kan vervangen
Apr-16-2008 11:10
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Ruiz & Maric, wat een voetballers.
Apr-16-2008 11:21
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
idd, dat was de eerste keer dat ik Maric bezig zag. goeie voetballer!
Apr-16-2008 12:14
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Gladius
idd, dat was de eerste keer dat ik Maric bezig zag. goeie voetballer!
Nochtans verre van Maric zijn beste match. Die gast komt van Olympiakos waar hij toch regelmatig heeft gespeeld. Lijkt me vrij logisch dat het gene sukkelaar is
Ruiz zou volgend seizoen meer dan waarschijnlijk nog bij Gent blijven, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Heerlijke voetballer en een lichtpuntje in onze competitie!
Gegund? NO FUCKING WAY!!! (daarvoor zit de haat tussen ons en Standard vééél te diep)
De strijd om de tweede plaats kan ook nog wel eens interessant worden. Anderlecht en Brugge hebben evenveel punten en gewonnen matchen. Indien ze beiden nog twee keer winnen, en onderling gelijk spelen, zijn er dus testmatchen...
Last edited by FenixStyle on Apr-20-2008 at 21:20
Apr-20-2008 20:31
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Zeer zeker verdiend, ondanks mijn haat tegenover beide ploegen, dan toch liever Standard. En wanneer wij naar Anderlecht moeten doppen we ze thuis