rioolrecht zuigt
niet als je heel snel heel vaak op de reply knop drukt
quote:Originally posted by Phortje zo dat was een leuke episode... en multiposten? je kan toch maar 1 bericht per 20sec plaatsen? Ik dacht dat Swampie het wel goed voor elkaar had qua servers en beveiliging tegen dubbel posts.....ik kan er ook niks aan doen....
___________________ Down-Under was da bomb
benzine is ook duur
quote:Originally posted by robin Ja op deze manier is er ook geen flikker aan Fuck die post count, fuck die duitsers.. leuk man, 30x op reply klikken oehhhh Niet zeuren maar klikken
werkt dit?
___________________ moo.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA