quote:Originally posted by CygnusX www.badgerbadgerbadger.com Deze site maakt me elke keer weer happy En nu weten we ook waar pooley's avatar vandaan komt Voor degenen die dat nog niet wisten dan he
ding ding jackpot !
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
quote:Originally posted by Gladius zeer mooi meisje pumaz! inderdaad! je hebt een goede slag geslaan..
Dat ze mooi is weet ik ook wel, ik moet mij niet omdraaien of er wil iemand haar nummer... En ja Glad, toen ik u op de meir tegen kwam (bizar) was dat met haar
congratz zeker en mooi mooi kan allemaal zijn, maar nu over de dingen die er écht toe doen: luistert ze naar trance?
___________________ www.doehetzelver.be
kwil dus offtopic gaan en ra ra kzit dus goed ey tatanagirl... ge hebt echt wel een stijle tatoeage he girl echt heel schoon... damn kwil ook één!!! volgend jaar hopelijk ene gaan late zetten (stiekem)
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
humhum?
ik voel mij misbruikt ~ 23:31:59 ~ * @pooley knuffelt FusioN`-- ~ 23:32:02 ~ <@pooley> hela lekker ding ~ 23:32:06 ~ <@pooley> wink
blijter anyway me is currently addicted to: jasperina de jong - wandelclub super plaat zeker eens beluisteren Denk dat Ei dit ook wel kent ...wie zijn dol op de bossen, daar kunnen we hossen..lalalala Ow en pumaz laat die avatar nog effe onlijn staan, men pc is vrij hard naar de zooi, dus moet ik dat leuk ding in 16 kleuren zien
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)