|
| quote: | Originally posted by Jantjeuh
Heb je het nou over house of over trance? 
Ik kom juist binnen house en aanverwante stromingen enorm veel variatie, originele ideëen en goede platen tegen, iets waar het de hedendaagse trance helaas volkomen aan lijkt te ontbreken. Maar goed, het is alweer een tijdje geleden sinds ik actief trance luisterde, misschien is het in de tussentijd compleet veranderd |
Wat in mijn ogen de "echte" house is zit echt weinig variatie in. Spul wat Armand van Helden, David Guetta, Roger Sanchez, enzo draaien. Klinkt allemaal precies hetzelfde, al jaren lang. Wel leuk voor een keer, maar het wordt mij te snel eentonig. Ik vind dan alleen de grote hits wel leuk. Eigenlijk precies hetzelfde als voor de "echte" trance. Daar zit ook weinig variatie in als je alleen maar (platte)trance draait.
|