|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תהיה בריא אחי... 
זה לא מפחיד יותר מדי...
גם פעם ראשונה שראיתי את זה לא הבהיל אותי בשיט... אולי זה רק אני
אחד שלח לי את זה לפני כמה ימים ואני עושה לו אני מכיר את זה
איך ההוא התבאס... |
??איך לא
הקפיץ לי ת'אמא סאומוק..
-----
EDIT: (...לא שמישהו היה פה בחצי שעה האחרונה.....)
כנסו לפה סתם משו חמוד, לא מעניין יותר מדי
http://www.imaginationatwork.com/Imagine?_nolivecache
___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
Last edited by elad11 on Feb-06-2003 at 09:11
|