|
Bottom line 1: Merlier is echt gene goeie keeper. Eerst liggen zeveren dat hij eindelijk nog eens zijn kans ging grijpen nu De Vlieger out is, maar dan op 2 matchen tijd 10 keer een bal uit de netten moeten halen. En dat waren heus niet allemaal verdedigende fouten hoor...
Bottom line 2: Balaban is geen wereldspits, maar hij doet wel wat hij moet doen, én hij is best wel een vrijschopspecialist. Deze was nu niet zo goed getrapt, en hij had de slechte opstelling van de muur in zijn voordeel. Maar dan moet hij hem er nog altijd over trappen, en dat deed hij ook in dit geval heel goed. En als een spits matig speelt maar toch 4 doelpunten maakt, who gives a fuck? Ne spits moet scoren, that's all there's to it, zeker in de belgische competitie...
___________________
www.dj-vega.net
|