|
| quote: | Originally posted by Remy D
/me is so happy!!!!   
Ben net gebeld door ID-T om zaterdag live Sweet Surrender te zingen.. Dit is een droom die uitkomt. En dat nu velen van jullie hoopte dat dat nummer weer is gedraaid zou worden. Of het zo zou moeten wezen.. Echt, ben in de zevende hemel.. See you al at TiC.   
*JUBEL**JUBEL**JUBEL**JUBEL**JUBEL* |
zingen in de wc zeker, hahahahah
___________________
I hate the global warming hoax
|