Originally posted by jp
Leuker kunnen ze het niet maken
Bel ik ze vanmiddag op om een regeling te treffen zoals 50,- per maand terug dokken; en natuurlijk dat kan niet.
heb je 4 jaar achter elkaar gewerkt.. zit je voor het eerst in je leven een paar weken in de ww.. krijg je zo'n kanker envelop en houden die bobo's ook niet effe rekening met je situatie ofzo...
als hier dan zo'n asielzoeker komt wordt er een envelop met 5000,- in zijn handjes gepropt in de hoop dat ie dan weer oprot, hier wordt je dus echt gaar van!
En nee ik ben geen racist... heb gewoon een hekel aan blauw
But i can run with you. .."
Oct-20-2004 17:28
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Mindphaser
Bel ik ze vanmiddag op om een regeling te treffen zoals 50,- per maand terug dokken; en natuurlijk dat kan niet.
heb je 4 jaar achter elkaar gewerkt.. zit je voor het eerst in je leven een paar weken in de ww.. krijg je zo'n kanker envelop en houden die bobo's ook niet effe rekening met je situatie ofzo...
als hier dan zo'n asielzoeker komt wordt er een envelop met 5000,- in zijn handjes gepropt in de hoop dat ie dan weer oprot, hier wordt je dus echt gaar van!
En nee ik ben geen racist... heb gewoon een hekel aan blauw
Als dit het taalgebruik van al jouw posts gaan worden, dan kan je beter hiero wegblijven. Dat je niet blij bent kan ik me voorstellen, maar om het hiero op deze manier te posten, wordt over het algemeen niet op prijs gesteld.
Oct-20-2004 17:33
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by MaGiK54
Als dit het taalgebruik van al jouw posts gaan worden, dan kan je beter hiero wegblijven. Dat je niet blij bent kan ik me voorstellen, maar om het hiero op deze manier te posten, wordt over het algemeen niet op prijs gesteld.
Nah zoals ik al zei; heb geen kwaaie bedoelingen ofzo.. mensen die me kennen op dit forum weten beter. Het was gewoon een voorbeeld om aan te geven hoe krom sommige dingen zijn, niet persoonlijk naar die mensen toe.
Gewoon effe gefrustreerd door de nederlandse bureaucratie..
Oct-20-2004 17:39
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Nah zoals ik al zei; heb geen kwaaie bedoelingen ofzo.. mensen die me kennen op dit forum weten beter...
Waaaa moet je hem in het echt eens horen! ik ga hem zeker proberen te ontlopen a.s. vrijdag!
trouwens wel erg klote actie voor je! je komt vrijdag toch nog wel he? feesten gaat voor alles!
Oct-20-2004 18:04
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Nah zoals ik al zei; heb geen kwaaie bedoelingen ofzo.. mensen die me kennen op dit forum weten beter. Het was gewoon een voorbeeld om aan te geven hoe krom sommige dingen zijn, niet persoonlijk naar die mensen toe.
Gewoon effe gefrustreerd door de nederlandse bureaucratie..
Je ziet er niet uit als een kwade gozer in ieder geval
Victor, doe eens aardiger tegen deze jongen, foei!
Dit is ook gewoon genaaid namelijk!
Oct-20-2004 18:09
Mindphaser
Suspended User
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Waaaa moet je hem in het echt eens horen! ik ga hem zeker proberen te ontlopen a.s. vrijdag!
trouwens wel erg klote actie voor je! je komt vrijdag toch nog wel he? feesten gaat voor alles!
Eej Onno!!
Zeker weten dat ik er vrijdag ben! desnoods kom ik lopens
Oct-20-2004 18:13
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Victor, doe eens aardiger tegen deze jongen, foei!
Dat "kanker" en dat voorbeeld over asielzoekers vind ik een beetje te ver gaan. Ik kan op zich wel tegen iemand die kanker zegt, want ik hoor niks anders hiero in Den Haag. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen hiero het niet zo op prijs stellen. En over dat voorbeeld over die asielzoeker ga ik me nog geeneens uitlaten.
Dat neemt niet weg dat het fucked up is om zo'n blauwe envelop te krijgen, maar je kan het ook op een normale manier zeggen.
Oct-20-2004 18:17
Mindphaser
Suspended User
Naja.. je zou bijna denken dat ik loop te ouwehoeren maar nadat ie eerder deze week aan wat platen zat te vreten zie ik nu weer dat DJ (mijn hond) er met mijn portomonee vandoor is gegaan...
overal briefgeld over de vloer, gelukkig niet kapot of opgegeten, wel een creditcard en mijn lidmaatschapskaart van het snookeren in stukken gevreten.
Het is nu net half 12 geweest... denk dat ik na deze reply wat het gezeik betrefd het effe voor gezien hou voor vandaag
Ennum MaGiK54, excuus voor het eerdere taalgebruik.. kwam blijkbaar even een gestoorde geest bovendrijven.
Oct-20-2004 21:41
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Soms zit het mee en soms zit het tegen
Oct-20-2004 22:31
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
tje iedereen betaalt belasting regel geldt voor iedereen
en 5000 euro geven om op te tieven is altijd nog goedkoper dan een half jaar uitkeering. maar laten we dit onderwerp niet weer opbrengen.
klaag/zeur
de wekker gaat over 5 en half uur en ik kan niet slapen.. en het is koud.. en ik moet morgen een middag vrij zien te regelen van stage (tips?) uren andere keer inhalen wil ik best doen (tis me wat waard) maar liefst natuurlijk niet, dus daar begin ik liever niet direct over)
Oct-20-2004 23:03
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
en dat voorbeeld over asielzoekers vind ik een beetje te ver gaan. En over dat voorbeeld over die asielzoeker ga ik me nog geeneens uitlaten.
Jezus wat ben jij een wijf zeg!
Alle asielzoekers moeten oprotten, als ze hier voor het geld komen dan gun ik ze nieteens mijn belastingcenten voor de terugreis. Wat ik wel wil betalen is die grote steen die ze aan het voeten krijgen als ze van de brug worden geworpen!!!! En voor jouw koop ik dan een speciale TA steen!
Oct-21-2004 10:42
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Geven ze asielzoekers 5000 euro om op te rotten? Waarom laten ze ze in eerste instantie dan het land in? Ik snap dat niet echt, het hele land zit te staken omdat Balkieboy in iedereen's uitkeringen/subsidie's zit te snijden en dan geven ze asielzoekers 5000 euro om weer weg te gaan?? Ik heb zo'n gevoel dat die 5000 euro's per asielzoeker wel beter gebruikt kunnen worden...