|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
ja, ben ook weer thuis...in ADAM met 2 fokking uur reistijd whahahaha Krijg nou de klere man 
Was met de 2 Ozzie schatjes en Eli, een californiaan en tevens evenbeeld van John Travolta, rond half 2 binnen, gelijk richting Adam Beyer gevlogen en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb weer een nieuw wapperidool. Vond m natuurlijk altijd al goed, maar deze set was gewoon geweld! Ik kon daarna wel naar huis want had gelijk het hoogtepunt van de avond gehad. Hij draaide ontzettend lekkere platen, beter dan op Nature One, ZELFS een betere set dan op GKGG vorig jaar (kan niet! wel, kan wel! zeg ik toch! ) en beter dan al die andere tussendoortjes enzo LoL. Maar goed, was weer ouwerwets reuzegezellige oliebollentijd met Sjinees, Bram, Anke en Janny (lol, hoe schrijf je zo'n Hollandse naam nou in t chinees/madarijn/kantonees etc).
En later nog Basvh, waarmee ik gewoon een tijdlimiet moest zetten omdat Beyer om 3 PM nóg bezig was en de meeting al van start was gegaan. Maar gelukkig hebben we de laatste plaat nog naar binnen kunnen werken. BAM! Zo rechtstreeks richting aambeeld, stijgbeugel en dat andere gehoorsbeentje
Daarna van alles en nog wat gezien. EN VEEL leuke mensen en als DJ stak Marco V er wel uit verder. Laser en vuurwerkshow was ook erg indrukwekkend!
Iedereen die ik gezien heb: bedankt voor de leuke anspraak en vooral natuurlijk LEXXXXXXXXX voor z'n leuke grappen en die dingen!!
Mysteryland? Ik hoop t! En anders zie ik jullie NIET in Stockholm op de Mondaybar Sumemrcruise 2004 denk ik!
Iemand zin om mee te gaan naar de UK in Sept? 
p.s. al met al heb ik me dik vermaakt op dit jubileum, met een onaangenaam dipje tussen Gielen en Marco V (sorry voor Ferry)(en sorry voor Lex, Rutger en Michel ), maar mooi weer, leuke sfeer (ja, het is er nog!!), helemaal NUCHTERRR, en BRRBRRRRRRRRBLLLLLLRRRWWRAOOOOOOOOOAAAAAAAAAAWEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOORRRRRRRRRRR (voor BasD)
Doei!!!!!!!!!!!!!!
Aug-07-2004 23:23
|
|
|
 |
 |
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
|
Aug-08-2004 00:18
|
|
|
 |
 |
DJ Gerrit
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004
|
|
|
Aug-08-2004 01:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
Zo nu eerst ff van Hartog Bananen schepijs eten, als ik na het ijs nog zin heb schrijf ik een zeer kort overzicht.
Edit:
Ik heb nog wel zin om kort wat te melden over een wederom zeer geslaagde D.V.
Perry als eerst pest zoals eerder vermeld, lekker inkomertje, vervolgens een beetje doeloos rondgelopen, waar we zo waar Snuggle + vriendin tegenkwamen. M. Dekay was lekker bezig. Vervolgens op ons gemakje naar de Armadatent gelopen, waar Markus een super set neerzette. Vervolgens met etappes Armin een paar keer een half gepakt, die tent was trouwens eng warm, maar Armin was zoals gebruikelijk toch wel onze held van de dag qua muziek. Tijdens de zes uur van Armin, ff gechild op de Hill en daardoor nog ff een half uurtje Sasha, zeer relaxt, half uurtje Paul Oakenfold ook lekker en heb zelf een half uurtje Jean gehoord omdat ik naast de Eurogrooves lag te chillen in de schaduw maar wat een Jeanlul is dat zeg nummers zoals: "put your hands up in the air, put your hands up in the air"
Na afscheid te hebben genomen van Armin met eng veel camera-ploegen, zijn we voor de laatste twee uur boven op de hill (bij Chill on the hill) gaan zitten op de rotsen. Deze twee uur waren toch wel de twee mooiste D.V. uren van de drie keer dat ik geweest ben. Kippevel all the way. Eerst Secret Cinema vs Grooveyard, alle top platen van "hun" zijn voorbij gekomen, gewoonweg geweldig. Daarna Cox, die deed waarvoor hij kwam, hij rockte de pan uit. Op de rotsen zitten en het donker zien worden, lasers aan, Cox die nog eens door de mic schreeuwt, indrukwekkende vuurwerkshow en ik heb één van de mooiste party-momenten gehad. Wat was dat ontiegelijk geil zeg, deze combi
Terugkijkende op toch wel mijn beste D.V., dan ben ik die 1.5 uur parkeerveld staan zo weer vergeten. Ook cool dat ik nagenoeg alle NL-TA'ers heb gezien, aangezien ik niet naar een meeting ben geweest.
En wat was er nou precies bij HQ gebeurt, voor het eerst dat ik over massale vechtpartijen hoor op D.V.

Down-Under was da bomb
Last edited by MaGiK54 on Aug-08-2004 at 02:33
|
|
Aug-08-2004 02:09
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 06:38.
Forum Rules: