Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Prog 2009
Pages (72): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by ponsshin
Tain les types ils se paient un orchestre comme ça
Me tardent de les voir dans 3 semaines

Chanceux.

Ils se sont payés les orchestres philharmonique de st petersbourg et de seattle pour les albums précédents il me semble.

Avril l'album! C'est trop loin!!

Old Post Oct-29-2009 20:11  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:
Originally posted by JLP
Chanceux.

Ils se sont pay�s les orchestres philharmonique de st petersbourg et de seattle pour les albums pr�c�dents il me semble.

Avril l'album! C'est trop loin!!

Ca me rappelle le jeu Hitman 2 dans lequel l'orchestre de Belgrade ou je sais plus quel bled avait entiérement composé la bande son. Magique la BO de ce jeu

Old Post Oct-29-2009 21:05  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
frannz
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2008
Charlie May - Apache

Je n'ai plus ressentis une musique de cette manière ni eu autant de frissons en l'écoutant que depuis X Pander de Sasha! J'en ai eu bien sûr sur de la trance ou certaines musiques de prog, mais jamais comme ça!

Charlie May - Apache

http://soundcloud.com/kishcommunica...rlie-may-apache

Old Post Oct-30-2009 13:36  France
Click Here to See the Profile for frannz Click here to Send frannz a Private Message Add frannz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007
Re: Charlie May - Apache

quote:
Originally posted by frannz
Je n'ai plus ressentis une musique de cette manière ni eu autant de frissons en l'écoutant que depuis X Pander de Sasha! J'en ai eu bien sûr sur de la trance ou certaines musiques de prog, mais jamais comme ça!

Charlie May - Apache

Charlie May est le cerveau derriére Xpander. Il nous faut plus de musique comme ça, il me tarde qu'il sorte son album. Vraiment excellent comme news, merci d'avoir posté!

Old Post Oct-30-2009 14:39  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004
Re: Charlie May - Apache

quote:
Originally posted by frannz

Charlie May - Apache

Même pas déçu de son annonce alléchante (XPander quoi!!)

Old Post Oct-30-2009 15:10  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iltman
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

Enorme en effet

Old Post Oct-30-2009 16:13  France
Click Here to See the Profile for iltman Click here to Send iltman a Private Message Add iltman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Mouai moi ça me touche pas plus que ça en tous cas, tous comme son dernier EP Demons Among Us qui est plus que moyen. Bref Charlie May c'est un monstre, on le sait et il a prouvé ça. Mais je pense qu'il n'a pas toujours l'inspiration quand il est seul.
De là à dire depuis Xpander, j'ai heureusement pour moi entendu aussi bien depuis.

Last edited by _IDS_ on Oct-30-2009 at 21:01

Old Post Oct-30-2009 20:56  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
frannz
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2008
Autres morceaux intéressant

Si vous avez des morceaux que vous jugez aussi bien sinon mieux que Apache, je suis preneur! Sans rire dites moi ce qui vous transporte.

Moi j'avais bien aimé aussi Patrice Baumel avec "Clair"

https://www.beatport.com/en-US/html...0f&a486-index=0

et Christian Smith avec "Flyertalk"

http://www.youtube.com/watch?v=KJBiCAwf_NQ

Il y en a certainement d'autres que vous aimez plus ou de cet acabit!

En tout cas je vais jetez un oeil du côté de votre thread "best of ", je trouverai sûrement des morceaux de barge, même si je suis difficile!

Old Post Oct-31-2009 10:35  France
Click Here to See the Profile for frannz Click here to Send frannz a Private Message Add frannz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Flyertalk est une pure tuerie en effet, je la joue toujours

En parlant de ca la nouvelle release de Bedrock est encore une fois geniale ! Depuis "Aquatonic" que j'avais pas trop aimé ils se trompent pas beaucoup chez Bedrock c'est tuerie sur tuerie

Old Post Oct-31-2009 13:11  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

flyertalk est efficace et bien foutu mais il me fait pas totalement vibrer non plus.

Pas autant que Cortney Tidweel remixé par Ewan Pearson par exemple.

Old Post Oct-31-2009 22:28 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by matviscafcb
Flyertalk est une pure tuerie en effet

CLAIR! quel titre de fou!!!

Old Post Nov-03-2009 19:13  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by d-miurge
flyertalk est efficace et bien foutu mais il me fait pas totalement vibrer non plus.

Pas autant que Cortney Tidweel remixé par Ewan Pearson par exemple.

Après plusieurs écoutes, complètement emballé

Merci

Old Post Nov-04-2009 02:18  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Prog 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (72): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID please (Hard Trance) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAR52 - "Enigma" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:09.

Forum Rules: