|
| quote: | Originally posted by jp
Effe voor de duidelijkheid:
Dat ging PER ONGELUK
Explorer |
mwjha, heb er soms ook last van. Dat sommige mensen nog dnek en dat het met opzet gebeurt.......bewijst weer hoe weinig vertrouwen de mens in elkaar heeft. Al dat kritiek om een onvoorkoombaar iets. 
___________________
Allemaal gelul!!
|