Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har absolut inga problem att sova... jag har bara jävulskt svårt att komma i säng... tror jag nämner de rätt ofta.
Man fastnar i chat, man ska fixa nåt, man kollar mailen, tar en bit å äta, nån ringer.... och så är klockan 1...
Ok.. ska väl inte ringa då.. så att du får sova
Jan-28-2005 01:51
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
lägger jag mig tidigt ikväll så vaknar jag tidigt imorgon, och då blir jag också trött tidigt, och det får icke ske för imorgon ska jag ut o festa
Originally posted by CJ InterCity
lägger jag mig tidigt ikväll så vaknar jag tidigt imorgon, och då blir jag också trött tidigt, och det får icke ske för imorgon ska jag ut o festa
Ok så vad ska du fördriva tiden med da?
*nyfiken som alltid*
Jan-28-2005 04:12
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Precis grälat i ca 3h med en person man haft riktigt nära kontakt med nu i snart ett år. Känns verkligen som vi är ett gift gammalt och surt par. Hemskt det måste vara att vara gift.. förstår varför skilsmässor ligger på båda sidor av min släkt..
Grabben förstår inte ens själv att han är för trött för att ha en seriöst diskussion. Klagar över att jag ser saker annorlunda och för jag är jävligt kritisk på nuvarande projektet. Tycker själv att kritik utvecklar en att göra bättre, men han ser det som gnäll..
Jan-28-2005 04:38
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by November
Ok så vad ska du fördriva tiden med da?
*nyfiken som alltid*
en polare i Holland brukar också sitta uppe, och när det blir tråkigt kör någon av oss igång en live-stream och mixar lite musik över nätet. 100 gånger bättre än ASOT
Originally posted by CJ InterCity
en polare i Holland brukar också sitta uppe, och när det blir tråkigt kör någon av oss igång en live-stream och mixar lite musik över nätet. 100 gånger bättre än ASOT
Nästa gång får du väl säga till i förväg då InterCity!
Jan-31-2005 15:03
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Börjar jobba om exakt 4h 3min...
Har druckit några bärs med polarna och snackat om livet i allmänhet
Mina polare har det bra som antingen börjar sent imorgon (idag) eller är arbetslösa...jävla råttor
Mar-03-2005 04:57
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
ja själv kom man just hem från jobbet
Mar-03-2005 06:25
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003