|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
Ik vond Marko nogal saai. Junior Jack & Kid Creme waren wel ok, ze speelden leuke house...alhoewel ik daar niet echt voor ben.
De sfeer tijdens de megamix was idd geweldig... twisted, [email protected],born slippy (the original), superstring, adagio & FLIGHT 643 deden het dak eraf vliegen.
Ik vond Armin best wel lekker. Zijn openingstrack zou ik trouwens graag eens kennen ik vond hem speciaal. Hij speelde communication, adagio (danjo&styles rmx), praiseworthy tunes, die hollandse sensation anthem,pound, cosmicstring en STRANGE WORLD (2000 reprise) . Je kan toch echt niet klagen over Armin !!
Marco V vond ik persoonlijk wat minder in het begin, naar het einde toe was hij geweldig ( café del mar als afsluiter ).
Elof speelde te mainstream trance vond ik, weinig dat je echt uit je dak kon gaan. Overall was hij wel ok. En Born Slippy is leuke afluiter !!!
Volgende keer opnieuw naar Sensation.
Last edited by Push2005 on Apr-17-2005 at 14:55
|
|
Apr-17-2005 13:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003
|
|
|
Ik ben redelijk teleurgesteld.
Marko kon mij op bepaalde momenten echt wel bekoren, beter dan ik verwacht had.
Junior Jack vond ik dan weer echt helemaal niks, ware het niet van Vitalic - La Rock had ik er helemaal niks aan gevonden.
Dan Armin, wat een teleurstelling Hij opende met Love Theme Dusk en daarna Around You. Ik dacht direct dat dit 2 uur zweven ging worden, maar niks van. Hij is daarna heel fluffy gaan draaien, en de enige moment dat ik me nog es heb kunnen laten gaan was op de Santiago Nino remix van Language. 2 verschillende remixes van Adagio in 1 set Veeeeeel meer van verwacht. Niet eens Massive Motion 
Marco V kan ik nietveel over zeggen, kheb er nietveel van gehoord. We waren toen wat gaan uitrusten.
En Elof vond ik nog de beste van de avond, hoewel hij niet echt lang mocht draaien. Say Hello, hele avond op zitten wachten
Het thema was hetzelfde van Nederland vorig jaar. Zwak hoor ID&T.
Misschien volgende keer teruggaan, maar dan toch zeker op zijn minst wachten van een ticket te kopen tot de line-up er is.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
|
|
Apr-17-2005 14:18
|
|
|
 |
 |
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
|
|
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik vond Armin best wel lekker. Zijn openingstrack zou ik trouwens graag eens kennen ik vond hem speciaal.
Elof speelde te mainstream trance vond ik, weinig dat je echt uit je dak kon gaan. Overall was hij wel ok. En Born Slippy is leuke afluiter !!!
|
kben echt verschoten van Armin, die heeft denk ik echt zijn best gedaan om zo hard te draaien, echt zalige set van die man, niet te vergelijken met asot, strange world = pure zaligheid, nirvana was wel weird..
volledige armin tracklist volgt nog
Marco V was op zich niet slecht, maar naar het einde toe toch wel saai, café del mar was wel zalig, kippevel
en kvond eigenlijk dat Elof wat te veel show gaf in vergelijking met wat zijn muziek waard was, begon wel goed maar vanaf de helft waren het al zo'n laffe trancers, nauwelijks bass zelfs, enja born slippy was gewoon een tool om ons toch wat mee te krijgen, nuja zo slecht was ie ook niet
|
|
Apr-17-2005 14:25
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Magistrate
kben echt verschoten van Armin, die heeft denk ik echt zijn best gedaan om zo hard te draaien, echt zalige set van die man, niet te vergelijken met asot, strange world = pure zaligheid, nirvana was wel weird..
volledige armin tracklist volgt nog
Marco V was op zich niet slecht, maar naar het einde toe toch wel saai, café del mar was wel zalig, kippevel
en kvond eigenlijk dat Elof wat te veel show gaf in vergelijking met wat zijn muziek waard was, begon wel goed maar vanaf de helft waren het al zo'n laffe trancers, nauwelijks bass zelfs, enja born slippy was gewoon een tool om ons toch wat mee te krijgen, nuja zo slecht was ie ook niet |
de volumeknop ging toen elof begon wel een pak naar beneden, toch wel ondankbaar als je het mij vraagt. En Armin zijn set vond ik inspiratieloos. Had hij maar gedraaid zoals op de laatste asot's. Zelfs gn massive motion.
Apr-17-2005 14:30
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:47.
Forum Rules: