Originally posted by Partyhardy!
Zo onwijs relaxt dat Sasha blijft verbazen met geweldige sets! Wat een koning! Wanneer komt tie weer naar Nederland?
Idd, maar dan mag hij wel een dag van te voren die hele Ableton bende installeren en 10x testen.
___________________
__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________
Sep-05-2005 18:24
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by Original
Idd, maar dan mag hij wel een dag van te voren die hele Ableton bende installeren en 10x testen.
haha inderdaad!
___________________
Sasha!
Sep-05-2005 18:32
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Location: Nijmegen, Netherlands
Ontzettend bedankt voor die Fanciulli en Mojo set!! Heerlijk!
___________________
Productions:
Junktion - It Never Ends/Shine/Like Of Mind/Wintershowers/Good Memories/Occam's Razor/Money Shot/Way Back
3 Colours vs. Junktion - Spring Of Day / Shimmer // Junktion - Altered Perceptions (Motion Recordings)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Sep-05-2005 18:59
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Sasha - Live On Play FM (03-09-2005)
Thanks gozer!!! SUPER set weer van Sasha!!! Veel nieuwe dingetjes en eindelijk een goede kwaliteit rip van die 2e tune... echt Waanzinnig die track!!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Zo onwijs relaxt dat Sasha blijft verbazen met geweldige sets! Wat een koning! Wanneer komt tie weer naar Nederland?
Londen ook goed?
___________________
Sep-05-2005 21:31
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
quote:
Originally posted by tijs08
Thanks gozer!!! SUPER set weer van Sasha!!! Veel nieuwe dingetjes en eindelijk een goede kwaliteit rip van die 2e tune... echt Waanzinnig die track!!
x2
Gister en vanmorgen eens lekker naar geluisterd en it's a keeper
Sep-06-2005 07:57
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
bedankt voor de Sasha set.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt...
___________________
Sasha!
Sep-06-2005 10:21
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
Location: In A Strange World
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt...