Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Glexx
Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden!

Welkom in de hel van deurne-noord

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post May-04-2008 18:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
tiens, de terechte 2-0 overwinning van anderlecht is hier nog ni uitgebreid onderuit gehaald

Old Post May-04-2008 18:55  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

lijkt me dan ook logisch

en natuurlijk was die 2-0 overwinning terecht, het had eigenlijk wel nog veel meer moeten zijn. Club begon gewoon enorm zwak aan de match waarna de scheids besloot om er na 25 minuten al een eind aan te maken. Of Club nog beter zou gaan spelen zijn met 11 man is mij een raden, maar de overmacht van Anderlecht had toch nooit zo groot geweest.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post May-04-2008 19:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Gladius
Welkom in de hel van deurne-noord

Antwaarp, Antwaarp, Lierse komt eraan! Lierse komt eraan! Lierse komt eraan!

REVENGE

Al moet gezegd worden dat beide clubs tekort komen voor de eindronde, laat staan om over te gaan naar eerste. Maar degene die deelneemt zal toch zowiezo tot favoriet gebombardeerd worden omwille van z'n geschiedenis en achterban ...

Old Post May-04-2008 20:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Glexx
Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden!

Lierse mag voor mijn part nog een jaar in 2e blijven. Die club heeft nog tijd genoeg om terug over te gaan.

Ik heb het daar ondertussen wel gezien. Een vijfde opeenvolgend jaar spelen tegen janneke en mieke die met wat geluk 25 man meepakken op verplaatsing. Nee bedankt.

Opnieuw uren onderweg zijn naar ronkende grootsteden als Hamme, Tubeke, Geel, Oostende of - vandaag nog - Doornik om dan toch weer een strontmatch te zien. Nee bedankt.

Voor het voetbal kom ik al lang niet meer, maar de frustratie zit hoog. Bij iedereen. Als het volgende week tegen Lierse opnieuw misloopt, zal het kot te klein zijn.

No Rules, Great Old

Old Post May-04-2008 20:17  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

quote:
Originally posted by Progrez
Lierse mag voor mijn part nog een jaar in 2e blijven. Die club heeft nog tijd genoeg om terug over te gaan.

Ik heb het daar ondertussen wel gezien. Een vijfde opeenvolgend jaar spelen tegen janneke en mieke die met wat geluk 25 man meepakken op verplaatsing. Nee bedankt.

Opnieuw uren onderweg zijn naar ronkende grootsteden als Hamme, Tubeke, Geel, Oostende of - vandaag nog - Doornik om dan toch weer een strontmatch te zien. Nee bedankt.

Voor het voetbal kom ik al lang niet meer, maar de frustratie zit hoog. Bij iedereen. Als het volgende week tegen Lierse opnieuw misloopt, zal het kot te klein zijn.

Daar wil ik bij zijn

Ik begrijp uw frustratie. Zelf ben ik het al beu gezien na amper één seizoen. Maar ik vind niet dat we klaar zijn om al opnieuw over te gaan. En Antwerp is dat ook niet, al horen die meer in eerste thuis dan alle andere eidrondedeelnemers samen.

Als de competetie-logica gerespecteerd wordt gaat Tubeke op één been over. Maar willen die wel? En bovendien is elke eindronde onvoorspelbaar.

Nuja, elke kans om terug te gaan naar eerste moet je met twee handen grijpen. Zeker met de hervormingen in het achterhoofd. Maar eerst volgende week al eens winnen

Old Post May-04-2008 20:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Blue Sky 99 Click here to Send Blue Sky 99 a Private Message Visit Blue Sky 99's homepage! Add Blue Sky 99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik snap niet hoe een ploeg met een geschiedenis als Antwerp al zo lang zit te knoeien in tweede klasse. Hebben al die eindrondekandidaten in tweede eigenlijk al een licentie voor eerste klasse?

Old Post May-04-2008 20:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

Ja.

Old Post May-04-2008 20:29  Belgium
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

'Als Boussoufa niet springt, hebben we een geval Arsenal'
Ref Johan Verbist twijfelde geen seconde over rode kaart voor Geraerts

Dat de scheidsrechter een cruciale rol zou spelen tijdens Anderlecht- Club Brugge stond in de sterren geschreven, zeker na alle arbitrale commotie van vorige week. Ref Johan Verbist legt uit waarom hij in de eerste helft rood trok.

Consternatie alom bij Club Brugge toen Karel Geraerts na minder dan een half uur al richting kleedkamers werd gestuurd. Scheidsrechter Johan Verbist vond de uitsluiting niet meer dan logisch.

'Ik heb geen seconde getwijfeld. De manier waarop Geraerts naar Boussoufa ging, met de voet vooruit, was al voldoende om rood te trekken. Dat hij hem niet vol raakt, doet er niet toe. Boussoufa heeft geluk dat hij nog opspringt of we hadden een tweede geval-Arsenal kunnen hebben', verwijst Verbist naar de horrortackle van Birmingham-speler Taylor waardoor Arsenal-spits Eduardo zijn been brak.

Club-doelman Stijn Stijnen wees erop dat Verbist diende te weten dat Boussoufa graag tegen de vlakte gaat.

'Kijk, het is niet de eerste keer dat ik een wedstrijd van Anderlecht fluit.
Ik weet ook dat Boussoufa soms al uit evenwicht is als hij al iemand ziet komen maar in die fase speelt dat geen rol. Na de wedstrijd ging Stijnen Boussoufa trouwens opzoeken en heb ik ze uit elkaar moeten halen.'

'Tijdens de rust kwamen spelers van Club me vragen of het echt nodig was om daar rood voor te geven. Voor het overige viel hun reactie mee.'

Desondanks kreeg Club niet minder dan zes gele kaarten en een rode. 'Dat ze in de tweede helft door die uitsluiting en de 2-0-achterstand gefrustreerd werden, is hun probleem. Dan kom ik gewoon tussen', klonk het laconiek.

'Maar ik heb op geen enkel moment zware problemen gehad om de wedstrijd in goede banen te leiden.'

Geen rood voor Sterchele

Op een gegeven moment flirtte ook François Sterchele met de uitsluiting. De Luikenaar had al geel en gooide achter de rug van Verbist een bal op de kermende Biglia. 'Een tweede gele kaart had daar gekund. Iedereen zei me dat Sterchele die bal had gegooid, maar ik had het zelf niet gezien. Bovendien vond ik het in de geest van de wedstrijd niet opportuun om nog eens geel te geven.'

Aan Anderlecht-zijde werd ook een strafschop geclaimd na handspel van Klukowski. 'Hij schoof over de grond en kreeg de bal tegen de arm. Er was geen beweging naar de bal toe dus een strafschop was dat zeker niet.'

Old Post May-05-2008 12:35  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Nieuw gokschandaal? "Anderlecht-STVV móést 4-1 worden"

06/05/2008 13:20

Volgens Aziatische bronnen zou er in China voor 1,2 miljoen dollar, zo'n 778.000 euro, gegokt zijn op de Belgische voetbalmatch Anderlecht - Sint-Truiden. In die wedstrijd boog Anderlecht in een spectaculaire slotfase een 0-1-achterstand om in een 4-1-overwinning.

Dat bericht Sport/Voetbalmagazine in zijn editie van woensdag.

"The Anderlecht game definitely stinks", zo luidden de berichten uit Azië. De 1,2 miljoen dollar waarvan sprake, is abnormaal veel. Meer dan 400.000 dollar was er dit seizoen nog niet ingezet op een wedstrijd uit de Jupiler League.

Maar er is nog meer dat argwaan wekt. Anderhalf uur voor de wedstrijd zakte de koers van 1.90 naar 1.60, terwijl tegelijk - in geval van een overwinning voor Anderlecht - ook de handicap (uitleg: zie kader onderaan) van 1.75 doelpunten naar twee doelpunten zakte. Dat is hoogst uitzonderlijk.

Drie doelpunten verschil
In het licht van deze informatie wordt het scoreverloop in Anderlecht-STVV erg interessant. Het betekent dat Anderlecht met minstens drie doelpunten verschil moest winnen vooraleer in China grote gokwinsten konden worden opgestreken. Na de vroege Truiense goal moest het dus nog wel 4-1 worden, 3-1 was niet genoeg.

Over de vier Brusselse doelpunten was meteen na afloop al veel te doen. Op basis van de televisiebeelden blijft echter alleen de twijfel bij het derde doelpunt overeind: Jonathan Legear leverde de assist voor Frutos' tweede vanuit flagrant buitenspel. Dat doelpunt voorkwam alvast dat gokkers in China hun ingezette geld kwijt waren.

Ook de onbestrafte strafschopfout van Juhasz op Chimedza in de eerste helft was het voorwerp van discussie. Krijgt STVV een penalty en wordt het 0-2, moest Anderlecht al winnen met 4-2 (nuloperatie) of 5-2 (kassa, kassa).

Zaak-Ye
Anderlecht-STVV is het eerste Belgische duel sinds de doortocht van 'gokchinees' Zheyun Ye in ons land, dat de koersen in Azië deed 'crashen'.

De KBVB werd vorige week door Club-Brugge-voorzitter Michel D'Hooghe meteen op de hoogte gebracht van de Chinese onheilstijding. D'Hooghe had het nieuws van Karl Dhont, de gokexpert die 2,5 jaar geleden ook al STVV-voorzitter Roland Duchâtelet inlichtte over verdachte Aziatische gokbewegingen op Belgische wedstrijden en daarmee voor een doorbraak zorgde in de affaire-Ye. Dhont bracht vorige week zelf de profliga op de hoogte.

Volgens Dhont zijn er duidelijke overeenkomsten met de gebeurtenissen ten tijde van de beruchte gokchinees. "Het lijkt om dezelfde structuren te gaan als toen: geldstromen die zijn opgezet door professionals en die bijna niet te traceren zijn. Ze stoppen bij dezelfde middle men als twee jaar geleden. Geloof me: de Asian bookies weten heel precies wie wat zet, het zijn geen ezels."

Dat er iemand is omgekocht om het resultaat van Anderlecht-STVV te beïnvloeden, wil Dhont zonder harde bewijzen niet gezegd hebben. Zijn conclusie is er niet minder duidelijk om: "1,2 miljoen dollar in anderhalf uur terwijl de koersen maar bleven zakken, bewijst onomstotelijk dat er iets aan de hand is." Dhont beschouwt zijn rol nu als uitgespeeld. De bal ligt nu in het kamp van het parket en het bondsparket.

Bij handicap 1.75 en twee doelpunten verschil voor Anderlecht, krijgt de gokker zijn inzet terug en wint de helft van de koers - in dit geval de helft van 1.90. Bij handicap 2 en twee doelpunten verschil voor Anderlecht, krijgt de gokker zijn geld terug, maar wint niets. Bij handicap 2 en méér dan twee doelpunten verschil voor Anderlecht, krijgt de gokker zijn geld terug vermenigvuldigd met de koers - in dit geval nog 1.60 op het laatst.

Jan Hauspie

Old Post May-06-2008 15:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Geen opgelegde combi voor Lierse zondag? Dat worden rond de bosuil weer taferelen uit de goeie oude tijd.

No Rules, Great Old

Old Post May-06-2008 17:09  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blue Sky 99
Tomas Neil

quote:
Originally posted by Progrez
Geen opgelegde combi voor Lierse zondag? Dat worden rond de bosuil weer taferelen uit de goeie oude tijd.

Wel toch?

Old Post May-06-2008 17:56  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDeep/Funky house track with hip-hop style vocals [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJones & Stephenson - The First Rebirth [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:06.

Forum Rules: