|
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik heb het probleempje al een tijdje, maar begin me er nu toch echt aan te ergeren!!
Als ik op mijn mengpaneel de 'low' helemaal dichtdraai dan hoor je nog steeds de bas. Hij doet dit overiggens alleen aan de linker kant, want als ik dan naar de ledjes kijk, zie ik dat hij rechts wel de bas eruit haalt, maar aan de linkerkant niet. Als ik de draaiknop vastpak, dan haalt hij de bas wel uit de linkerkant. En dat is lastig mixen als je steeds die knop vast moet houden tijdens het mixen!!
Weet iemand of ik dit probleem kan oplossen d.m.v. een grote schoonmaak van mijn mengpaneel, of is hij toch echt stuk? Het gaat hier om een Gemini PS-626i en is al ruim 3 jaar oud. |
ik ben geen electronicaspecialist, maar dit klinkt als een slecht contakt. openhalen, schoonblazen en smeren (ketakspree in dit geval), die handel. relatief weinig werk, en kan überhaupt geen kwaad...
merk en type? wellicht hebben anderen dit probleem ook.
good luck!
|