|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003
|
|
|
Wooooowwww, wat een dag! Helemaal kapot, maar SUPER!
Om 11 uur binnen en gelijk zoveel bekenden bij Perry O'Neil (Partyhardy en friends, Bouma-Bros, Roos22, High NRG, ga maar door). Eerste uur gebruikt om te acclimatiseren en diverse tenten afgestruind (Montana, Harry Lemon). Om 12 uur erg lekkere set van Matthew Dekay op de main gehoord en vervolgens naar de Yoshitoshi-tent. James Holden draaide, ondanks dat zijn haar voor zijn ogen hing, een meesterlijke set!! Wow, om 13 uur ging die hele tent al los!! Na zo'n set eerst ff bijkomen, liggend op de heuvel luisteren naar Digweed. Eerste uur had hij wat moeite om het publiek in beweging te krijgen. Maar nadat Sasha was gearriveerd ging iedereen toch helemaal los (of kwam het omdat ik inmiddels ook vooraan stond ) Vooral back2back lieten deze mannen zien waarom ze wereldwijd zo hoog staan aangeschreven, gewoon heerlijk genieten in het zonnetje Voor het contrast direct naar Jeff Mills, wat kan deze kerel ook geweldig mixen zeg... Door zijn platenkeuze is het ook onmogelijk om stil te blijven staan, alleen (of misschien wel hierdoor) was het ongelofelijk heet in die tent. Daarom laatste uur van Deep Dish nog maar even gecheckt. Waarom stonden er zoveel mensen op dat podium? Maar ze kregen de menigte wel aan het dansen en het blijft toch jammer dat deze mannen niet wat vaker in NL draaien. Omdat Oakenfold ook zelden in ons kikkerlandje present is (heb hem alleen 2 jaar geleden op Beachbop gezien), was ik wel nieuwsgierig... Dus na de set van Deep Dish richting Eurogrooves. Het was hier afgeladen vol, maar Oakie wist mij binnen 5 minuten weg te jagen door Traffic op te zetten Sorry Paul, maar ik had meer van je verwacht! Daarom lekker terug naar de main, waar Marco V stond te knallen, om er ook niet meer weg te gaan. Grooveyard begon met Mary Go Wild, die het goed deed zo met die invallende schemering (handjes in de lucht!). Vervolgens Carl Cox als afsluiter, die kerel kan dus echt wel een showtje geven als DJ / MC! Samen met de lasers, het vuurwerk, zijn platen en de menigte weet Cox er toch elke keer een feest van te maken! Waardig afsluiter voor zo een topdag, ik kan nu al zeggen Dance Valley 2005 I'll be there!
Pluspunten:
+ James Holden: wat een onwijs lekkere set...
+ Het weer: volgens mij hadden we het niet beter kunnen treffen!
+ De sfeer: Overal waar je kwam was het ook echt feest!
+ De mensen: Everybody was happy, ook heel veel bekenden gezien(TA-ers, voetballers, studenten, etc.)
Super plus!
+++ Kippenvel I: Sasha die Watching Cars Go By draait, prachtig weer en een helikopter die laag boven de vallei bloemetjes dropt (en voor wat verkoeling zorgt)
+++ Kippenvel II: Carl Cox draait Never (Filterheadz remix), geweldige lasershow en een vuurwerkspektakel, vervolgens nog (bij het afscheid van Marxman) een geweldige glitterregen en alle handjes in de lucht !!
Minpuntjes:
- Toch dat enorme stuk lopen, maar als ik hoor dat anderen 2 uur vast staan op het parkeerveld... Toen was ik al thuis
- De WC's, daar moet toch iets anders voor te verzinnen zijn, zo smerig!
- Grooveyard die zijn vrouw ten huwelijk vraagt voor zijn optreden Daar komen de mensen toch niet voor, al zullen de vrouwen het wel romantisch hebben gevonden 
- Die vechtpartij (waar ik alleen over gehoord heb) tussen Den Haag en Ajax-fans of zo
- Toch nog een keer Oakenfold die Traffic draait
Verder jammer dat Emre er niet bij kon zijn, vanwege zijn vakantie op de Dominicaanse Republiek! Ik heb zo veel lekkere platen voorbij horen komen, maar zonder mijn wandelende muziekencyclopedie heb ik de titels niet kunnen onthouden... Gelukkig staan er nog een paar feestjes op het programma 
|
|
Aug-08-2004 10:20
|
|
|
 |
 |
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
|
|
|
Aug-08-2004 10:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
| quote: | Originally posted by moogwai
Hey, Optimus aan het id-en |
hitjes ken ik altijd wel
Het was top! 's Ochtends met Bram en Anke mee, in gezelschap van een vriendin Meteen naar de main gegaan, waar Bram zijn kleedje had neergelegd, en ik nog ff heen en weer had gehopt tussen HQ en de main. Danny D sloot af met Smack my Bitch up én hij draaide nog Definitey whaaaa, top!
Daarna naar Concept gegaan waar we hadden afgesproken (Bram, Anke, Josta) Beyer zette echt een heel lekker setje neer, beste set van de dag! Het werd wel een beetje warm in die tent dus zijn we maar weer gaan hoppen op het terrein Ondertussen nog met mijn kop tegen een ijzeren ding wat aan een kabel van een tent was bevestigd, aangeknald toen ik klaar was met zeiken en me omdraaide: resultaat: dikke wenkbrauw
Na een plaspauze (duurde 30 min omdat het zo teringdruk was bij toiletten) zijn we maar ff bij elke tent lansggeweest om te kijken wat er allemaal was MIss Monica was in combi met Miss Bunty echt heel gaaf in de Decade of Dance tent! Lekkere techno/techhouse, was echt iets voor Bram! Water daar halen kreeg je inclusief dop! Daarna Sander Kleinenberg meegapkt, was niet zo druk omdat iedereen natuurlijk naar Sasha was En Eurogrooves was heel leuk ingericht met een grote smiley De urban tent vond mijn gezelschap wel cool, ik vond dat weer wat minder Armada tent was echt tévol, dus daar niet naar binnen geweest
Na het rondje terreinhoppen weer terug naar HQ gegaan voor DJ Scot Project, Paul Glazby nog ff meegepakt Scot Project begon redelijk, maar aangezien we honger kregen zijn we voor de 4e keer maar weer eetpauze gaan houden Na de broodjes falafel, hotdogs, pannekoeken zijn we begonnen aan de hamburgers Na wat rondsms-en met Bram naar Deep Dish gegaan, waar ik Bram pas na 30 min kon vinden Deep Dish was ook erg lekker, de Yoshitoshi tent was ook lekker licht en ruim En Bram had nog DJ Jean gespot met wat Hell's Angels
NOg ff op Concept stukkie Darren Kay meegepakt, daarna naar de main voor laatste half uurtje Marco V Dat was op zich wel redelijk, heb hem op grote feesten veel beter meegemaakt (DV2003, ML 2002).Het huwelijksaanzoek was een beetje cliché volgens mijn gezelschap, ik vond het wel grappig. Kreeg nog een sms van Harmen dat er vechtpartijen waren op HQ
Hierna weer terug naar Concept voor Daveje Clarke Hier niet zo heel veel van op kunnen pikken, want we gingen terug naar de main voor de lasers en die dikke neger We gingen redelijk achterin zitten/staan, wat een heerlijk uitzicht hadden op de menite voor ons, wow! Rond 22.15 weggegaan, want we wilden op en redelijk tijdstip thuis zijn NOg ff muntjes opgemaakt, en vanaf de entree van het terrein vuurwerk gekeken Was wel jammer dat we dat niet vanaf de main konden zien Yannie vond het erg leuk met Bram, Anke en Josta en ze vond het Dv ook erg vet, dus wellicht gaat ze een volgende keer wel weer mee naar een feessie Bram thnx voor de rit en gezelligheid, al ben ik niet de hele dag bij je gebleven
Heb teveel mensen gezien en gesproken om te onthouden wie allemaal, meeste mensen alleen ff snel een hand gegeven en kort praatje gemaakt
minpuntjes: magrec, Leander, Donna & RV helaas niet gezien (want ze waren er dus wel)
|
|
Aug-08-2004 11:21
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:06.
Forum Rules: