|
Ik vond het uiteindelijk wel een tof feesje. Vooral de show en het decor was mooi, zeker als je vanop het podium naar de witte massa keek. Marko heb ik niet meer gezien (kmoest buiten wachten op mijn ticket ). Junior Jack & Kid Creme waren wel ok, beter dan ik had verwacht. Armin was nie slecht, een paar hele goeie nummers (Around You, Communication, strange world, la part des anges, ..). Marco V was weer iets te stevig voor mij, maar op zich wel goed. Elof verraste mij wel. Hij heeft zeker getoond dat hij Sensation-waardig is . Maar tis wel zoals iedereen zegt; de sfeer was nog het beste tijdens de megamix, tijdens die hele oude nummers die in belgie zo populair waren. Voor de rest was het publiek heel rustig, tijdens armin zn set heb ik maar weinig handen in de lucht gezien. Er waren dan ook nie zo heel veel kippevel-momenten. Maar ik heb me wel geamuseerd. Kheb den dries en desperatos gezien, maar twas bijna onmogelijk om iemand te kunnen vinden daar.
Kweet nog nie of ik volgend jaar ga gaan, enkel met een paar nieuwe namen in de line-up denk ik.
|