|
Als ie dan nog eens wat nieuws zou draaien! Hij gaat hier serieus wel aan ten onder. Durf DD niet met Holden te vergelijken, en beiden zijn niet helemaal mijn ding, maar het is jammer dat Holden's sets zo onverrassend zijn geworden (breathe on meeeeeeee)
Een jaar geleden vond ik die sets nog super, nu luister ik ze niet meer....
Iemand nog setjes? 
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

|