Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Nic Fanciulli & Paolo Mojo - Live @ Fandango 2nd Birthday Turnmills, London (02-09-2005)

http://s37.yousendit.com/d.aspx? id=3AA057HA8DC8P2NSFJWNW51ZVZ

het beginnetje op de tlist is gedaan door Jantjeuh (TLIST HIER)
Buick Project - ID @ 62 mins
Phonique Ft Erlend Oye - For The Time Being (Remix) @ 67 mins
Pryda - Aftermath @ 73 mins
Coburn pres. Dumb Blonde - We Have The Technology (Original Mix) @ 85 mins
Tiefschwarz - Isst (Dub Mix) @ 113 mins
Man With Guitar - Man With Guitar @ 156 mins

Zodra ik zelf tijd heb ook maar is kijken of ik wat ID's kan vinden

Trevor Loveys - Now I am ready @ 10 mins

Edit: en Habersham - Dryspell daarachter

Last edited by Jakhira on Sep-06-2005 at 14:51

Old Post Sep-06-2005 14:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Tim81
Waarschijnlijk heeft iedereen die deze thread bekijkt het al op Groovecollection-board gelezen, maar toch...

Even vanuit India (even op de hoogte blijven etc): nice, maar ik moet hetnog zien....tis en blijft Deep Dish. Ik hoef al die hitjes niet meer. Ze beginnen me iets te veel op Holden te lijken in die zin.

Old Post Sep-06-2005 15:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

Helaas...

Net het eerste uur van die Modjo & Fanciulli set geluisterd en vond het helemaal niks, terwijl die vorige set wel goed was...'

Ach ja, you win some, you lose some!

Last edited by Disney on Sep-08-2005 at 09:22

Old Post Sep-06-2005 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jantjeuh
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen

Pak ze Snuggle!

Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap!

Last edited by Jantjeuh on Sep-06-2005 at 18:42

Old Post Sep-06-2005 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jantjeuh Click here to Send Jantjeuh a Private Message Add Jantjeuh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Jantjeuh

Pak ze Snuggle!

Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap!

Idd echt een vette plaat.

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Sep-06-2005 18:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

quote:
Originally posted by Jantjeuh

Pak ze Snuggle!

Ik kreeg ze aangeraden van Glannie op MSN

Vette shizzle

Old Post Sep-07-2005 06:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Bedankt voor die Sasha set! Best een vette set

Sasha - Belfunk (Matthew Dekay Remix) = VET

Old Post Sep-07-2005 10:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
joesterizor
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Even vanuit India (even op de hoogte blijven etc): nice, maar ik moet hetnog zien....tis en blijft Deep Dish. Ik hoef al die hitjes niet meer. Ze beginnen me iets te veel op Holden te lijken in die zin.

ga ajb niet holden vergelijken met de jongens van deep di$h... begrijp dat je doelt op zijn remix van breathe on me , en die van safari , die hij elke set standaard draait, maar het zijn gewoon echt geweldige nummers van een kwaliteit die deep dish nooit zou kunnen en durven te maken. bovendien draait hij behalve die paar standaard tracks echt elke keer weer nieuwe dingen die je waarschijnlijk nooit bij een andere dj hoort.

Old Post Sep-07-2005 13:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for joesterizor Click here to Send joesterizor a Private Message Add joesterizor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by joesterizor
ga ajb niet holden vergelijken met de jongens van deep di$h... begrijp dat je doelt op zijn remix van breathe on me , en die van safari , die hij elke set standaard draait, maar het zijn gewoon echt geweldige nummers van een kwaliteit die deep dish nooit zou kunnen en durven te maken. bovendien draait hij behalve die paar standaard tracks echt elke keer weer nieuwe dingen die je waarschijnlijk nooit bij een andere dj hoort.

Als 1 DJ zijn CD-tas weinig ververst is het Holden wel IMO

Old Post Sep-07-2005 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
joesterizor
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by emre
Als 1 DJ zijn CD-tas weinig ververst is het Holden wel IMO

ja ik overdreef wel klein beetje idd nu zo gelezen. Word alleen een beetje moe van altijd het gezeik op holden. die gast is een levende legende man ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul.

Old Post Sep-07-2005 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for joesterizor Click here to Send joesterizor a Private Message Add joesterizor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by joesterizor
ja ik overdreef wel klein beetje idd nu zo gelezen. Word alleen een beetje moe van altijd het gezeik op holden. die gast is een levende legende man ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul.

Of je het niet erg vind om 'gig na gig' dezelfde platen te horen (bij wijze van) is persoonlijk; ik vind het bv wel wat jammer ...
Wat hij bij de sluiting van de Mazzo draaide (fantastische set) draaide hij een half jaar later nog.

Het is idd wel zo dat hij door zijn sound relatief minder nieuwe releases als keuze heeft, hetgeen mij alleen maar harder doet hopen dat hij zsm terugkeert naar zijn 'pixie trance' periode (de periode die hem IMO tot topper heeft gemaakt --> levende legende gaat me wat ver)

Old Post Sep-07-2005 14:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Als ie dan nog eens wat nieuws zou draaien! Hij gaat hier serieus wel aan ten onder. Durf DD niet met Holden te vergelijken, en beiden zijn niet helemaal mijn ding, maar het is jammer dat Holden's sets zo onverrassend zijn geworden (breathe on meeeeeeee)
Een jaar geleden vond ik die sets nog super, nu luister ik ze niet meer....
Iemand nog setjes?

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Sep-07-2005 14:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote Progressive topic - deel 4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ME ID THIS: 1998 hard trance track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Grid - Swamp Thing [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:48.

Forum Rules: