FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium
|
|
|
gisteren niet naar de voetbal gekeken, enkel wat beelden op het nieuws gezien. Normaal ben ik vandaag wel paraat om Anderlecht te zien 
Ik hoop dat Anderlecht vanavond wint, zou goed zijn voor het Belgisch voetbal, zeker als ze dan ook nog eens verder kunnen naar de uefa beker. Ik zou het in ieder geval een blamage vinden als het ze vandaag niet kunnen waarmaken. AEK is volgens mij toch wel de zwakste ploeg in hun groep (hoewel ze zo goed als zeker doorgaan in de CL) + Anderlecht speelt thuis.
Hopelijk wint Milan dan ook thuis tegen Lille. In principe moet een goed Milaan thuis altijd winnen, helaas is Milaan niet echt goed bezig en moeten ze ook nog eens een 5-tal spelers missen. Gelukkig kan Kaka uiteindelijk toch meedoen 
|
|