Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Pages (68): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

STEF59 a un problème avec les pédés

man tu veux pas poser pr notre prochain calendrier?

Old Post Oct-28-2006 23:18  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

Excuse-moi, si y'a bien un Dj qui a une tête de gay, c'est Tiësto.
Ca mériterait presque un thread.

Sinon, La Chapelle c'est gay-friendly, comme le couine.

Old Post Oct-29-2006 07:55  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Bon je complète le début de playlist donné par Blachole:

-Les progs de Tiesto:

Adagio For Strings
Just Be
Traffic
Lethal Industry (Richard Durand Mix)
Dance4Life
He's A Pirate (DJ Tiësto Remix)
Rain Down On Me (DJ Tiësto Remix)
Fight 643 (ID Remix)
Heroes (ID Remix)

-Les autres titres:
Luminary - Amsterdam
Viridian - Sunhump (Richard Durand Remix)
Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)
Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix)
Cassandra Fox - Touch Me (Jono Grant vs. Mike Koglin Remix)
Rank 1 - Top Gear
Orjan - Arctic Globe
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Blake Jarell 190db Remix)
Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay remix)
Carl B - Social Suicide
Allure - The Loves We Lost
Sebb B - Mass Noise (2006 remix)
Ekon - Existence vs E-Craig - Home
Kane - Rain Down On Me (Tiesto remix)
Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth remix)

Ok autant niveau ambiance et monde (trop de monde=sardine en boîte) c'était chiant mais ça fallait s'y attendre, autant niveau son et playlist j'ai trop kiffé la soirée

See ya pour Ferry le 24/11

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Oct-29-2006 08:44  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Romain

Sinon, La Chapelle c'est gay-friendly, comme le couine.

oui mais à la chapelle t'es moins collé au autres

Old Post Oct-29-2006 09:23  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by STEF59
A vous entendre, on dirait des spectateurs déçus des navets prévisibles et affirmés des "bronzés 3" ou "les aristos".
Tiesto dans la plus grande boite de Paris, mais qui est petite comparée aux clubs techno de Belgique (capt'ain, la bush), c'était forcément serré comme des sardines.
Tiesto jouant trop fort au Cap'tain en Belgique ou à la "dune" à Toulouse l'an dernier, il devait forcément jouer aussi fort.
Tiesto dans un club gay (à voir sa tête, il doit se dire "qu'est-ce que je suis venu ici jouer dans ce club de pd, moi je suis pas pd).
Sachant que l'on ne pourra pas danser, est-il si indispensable de faire des km pour oser espérer un autographe, des photos, ou un contact avec Tiesto ?

Le Queen n'est plus vraiment un club gay. Et je t'assure que le public était loin d'être gay vendredi! Je pense que Tiesto se serait bcp plus amusé dans ce genre d'ambiance d'ailleurs qui ressemble bien plus à celle des boites en Hollande. Bref, fais gaffe quand tu argumentes de donner des arguments valides.

Sinon pourquoi on a fait des kms? Parce que Tiesto à Paris, ça veut dire quelque chose pour nous. Le but n'étant pas d'avoir un autographe mais d'assister à un de ses sets dans notre pays.

Quant à l'effet sardine, on s'y attendait. Moi je me dis que si le set de Tijs avait été énorme, on aurait fait abstraction du monde et de la chaleur. Comme PVD en février.

Old Post Oct-29-2006 10:54 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Elles sont vraiment sympa les affiches du Queen

Old Post Oct-29-2006 18:17  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by Mister NjoY
Elles sont vraiment sympa les affiches du Queen

vouay ... j'aimerais bien la même avec ma gueule dessus

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Oct-29-2006 23:21  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by KisSCoOl
vouay ... j'aimerais bien la même avec ma gueule dessus

Ca viendra !!

Kisscool en warm up de Ferry ???

Sinon pour la tracklist moi je trouve que votre soirée était bien sympa et je sais pourquoi vous avez payer 40 euros : le laser ....

Sinon niveau ambiance après ma soirée passée dans une boite londonienne (review dans le thread soirée non répertoriée ce soir) ben au pays bas c'est vraiment le seul endroit où tout le monde tape dans les mains car moi à Bristol et au Londres personnes quasiment au dela de 2 rangs ne tapent dans les mains....

Je me lève et je confirme

Old Post Oct-30-2006 11:19  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
beckham23
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2006

Quelques photos :

Old Post Oct-30-2006 11:35  France
Click Here to See the Profile for beckham23 Click here to Send beckham23 a Private Message Add beckham23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
KisSCoOl
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by PyrofraG
Kisscool en warm up de Ferry ???

ça fait pas de mal de rêver un peu

Summer Mix 2013 : From Paris To KaZantip Z:21

eicko.net // mixcloud.com/eicko // soundcloud.com/eicko

Old Post Oct-30-2006 11:54  France
Click Here to See the Profile for KisSCoOl Click here to Send KisSCoOl a Private Message Visit KisSCoOl's homepage! Add KisSCoOl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
Avec un tel effet sardine, imagine qu'un mec ait une méningite; t'es obligé de traité toute la boite!!! c'est déja arrivé et c'est la galère pour les mecs de la DDASS.

Sinon, moi je suis un peu deg de pas avoir pu venir, ça m'avait l'air pur comme soirée, peut etre pour une prochaine foi.
Merci pour les photos et les vidéo

Old Post Oct-30-2006 12:02  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Enfin des photos net, merci beckham

Old Post Oct-30-2006 12:48  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto - 27 oct - Queen Club - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (68): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProg Track [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "Djs, Fans & Freaks" (Marco V Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:38.

Forum Rules: