Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
En als je niet naar TiC komt, ga dan WEG uit deze thread, of vecht het op TiC zelf uit.

Nou ben ik geen genie....maar hoe had je dat voor je gezien dan??

Grtz
WooT

Ps. t begint weer te kriebelen.......

Old Post May-07-2003 07:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!

Registered: Apr 2001
[Interview] Tiësto is fit voor het Gelredome [Eindhovens Dagblad]

Tiësto is fit voor het Gelredome
Door ROB MUSTERS

Dinsdag 6 mei, De Bredase dj Tijs Verwest is aan het warmlopen voor het grote Gelredome-concert in Arnhem van aankomende zaterdag. De samenwerking met dance-gigant ID & T wordt Tiësto's 'grootste uitdaging' tot nu toe. Nooit eerder slaagde een disk-jockey erin om in zijn eentje een compleet uitverkocht voetbalstadion te vullen.

* Dj Tiësto: 'De aanloop naar het Gelredome-concert is vergelijkbaar met de training voor een marathon.' Foto Kees van Dongen

Duizend promoters, dj's, vip's, journalisten en vrienden uit de hele wereld staan op de gastenlijst. De registratie door zeventien camera's wordt wereldwijd uitgebracht op dvd en twee tv-films.
Na de almaar doorplenzende prijzenregen van het afgelopen jaar zit Tijs Verwest weer op het goede spoor. De overstelpende media-aandacht, de hysterische fans die allemaal met hem op de foto willen, het opdraven bij de uitreiking van de zoveelste trofee die allang niet meer in zijn prijzenkast van een bij twee meter past, het is de Bredase trance-keizer niet in de koude kleren gaan zitten.

Wat betekent het Gelredome-concert voor je?
Verwest: 'Ik zie het als het voorlopige hoogtepunt van mijn carrière. Ik ben in de Spock in Breda begonnen voor honderdvijftig man en nu sta ik voor 25.000 mensen. Dat had toch nooit iemand voor mogelijk gehouden?'
Hoe bereid je je voor op zo'n speciaal concert?
'We zijn er al maanden mee bezig. Het is een gigantische onderneming. De aanloop naar het Gelredome-concert toe is vergelijkbaar met de training voor de marathon. Ik heb met enkele gedoseerde optredens in de laatste drie maanden heel bewust gezorgd dat ik weer fit en scherp ben. Dat was ik vorig jaar even kwijtgeraakt.'
Heb je veel last gehad van alle aandacht?
'Ik moest er behoorlijk aan wennen. Ik heb jarenlang gezegd ik ben blij dat ik Marco Borsato niet ben'. Nu overkomt mij hetzelfde. Ik kan geen voet buiten de deur zetten en ik ben onmiddellijk dj Tiësto. De oude Tijs ben ik alleen nog binnen mijn familie- en vriendenkring. Het is best moeilijk. Als ik gezellig met een paar vrienden een café binnenstap, valt er meteen een pijnlijke stilte. Soms breekt er zelfs een soort paniek uit. Vervolgens komt iedereen op je af en wil om de beurt met je op de foto.'
'Ik voel me wel vereerd, maar een ontspannen avondje uit zit er niet meer in. Dat doe ik dus niet meer. Ik ga zo min mogelijk naar buiten. Ik zie buiten de vriendenkring eigenlijk geen normale mensen meer. Ik heb inmiddels wel een paar restaurants en kleine kroegjes ontdekt waar niemand me kent. Die feestjes met bekende Nederlanders trokken me nooit zo, maar tegenwoordig geniet ik er van. Daar kun je in alle rust wat drinken. Niemand die je aandacht vraagt. Ik begrijp nu beter waarom de BN'ers elkaar opzoeken.'
Hebben al die prijzen je creativiteit bevorderd?
'Integendeel. Ik kwam nergens meer aan toe. Mijn inspiratie was weg. Ik had geen tijd om nieuwe platen te beluisteren, kon amper de studio in. Na een half jaar begon het te wringen. Ik heb tijd en ruimte af moeten dwingen en een heleboel aanbiedingen afgeslagen. Vanaf januari dit jaar heb ik mijn handen weer vrij. Sindsdien werk ik door de week in de studio en treed ik in de weekends op. Ik heb mijn zelfvertrouwen weer terug.'
Hoe moet het verder na het Gelredome?
'Geen idee. Als het een succes wordt, kunnen we dit concept misschien in het buitenland uitproberen. Ik merk dat er veel belangstelling is. Overal waar ik kom, vragen de mensen naar het Gelredome-concert. In de dance-scene van Miami, New York en Londen is het het gesprek van de dag. Er komen promoters, organisatoren, dj's en journalisten uit de hele wereld op af. In de vip-room is op duizend genodigden gerekend. Mensen zijn benieuwd hoe het zal gaan, vanwege de crisis in de muziekwereld. Er is de laatste tijd veel kritiek op dance. Alles zou hetzelfde klinken en commercieel worden. Dat klopt wel, maar er wordt vergeten dat er nog genoeg interessante muziek overblijft. Daarnaast haken platenmaatschappijen af, omdat alles toch gratis gekopieerd wordt. Dat mag allemaal waar zijn, ik wil met het Gelredome-concert aantonen dat dance nog steeds heel erg leeft. Ik ga de dance-scene een hart onder de riem steken.'

'Dj Tiësto' zaterdag 10 mei, soloconcert in Gelredome, Arnhem, 22.00-07.00 uur.

Old Post May-07-2003 10:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for drpeer_holland Click here to Send drpeer_holland a Private Message Add drpeer_holland to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Graag alles in 1 thread houden....

* * MERGED * *

Old Post May-07-2003 10:32 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Graag alles in 1 thread houden....

* * MERGED * *

Bedankt !!

Sorry voor het ongemak vond het een mooi artikeltje, die wilde ik ff met jullie delen..

Old Post May-07-2003 10:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for drpeer_holland Click here to Send drpeer_holland a Private Message Add drpeer_holland to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

leuk artikel!! tijs is toffe gozer!

Old Post May-07-2003 13:45 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Weet je wat mij ook wel mieters lijkt? Dat als ze aan het eind van de show het dak langzaam open doen en dat dan de eerste zonnestralen naar binnen komen

Old Post May-07-2003 14:05 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

mwhehehe, denk niet dat het een partygevoel geeft als je ineens al die verknaakte, kauwende, bleke koppen ziet

Old Post May-07-2003 14:21 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Optimus
mwhehehe, denk niet dat het een partygevoel geeft als je ineens al die verknaakte, kauwende, bleke koppen ziet

Whaha is idd wel een beetje waar. maar zelf ben je ook zo, dus dat heft weer op dan he

En heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat het dak doorschijnend is, dus het dak hoeft er niet eens voor open te gaan om die zonnestralen op te vangen

Old Post May-07-2003 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
mwhehehe, op Sensation vorig jaar zag je toen het licht werd ook ineens al die koppen om je heen, toen dacht ik nog "fuck hey, ik zie er ook zo uit nu waarschijnlijk"

Old Post May-07-2003 15:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MarkzMan_X
Senior tranceaddict

quote:

Tiësto in Concert Update

Zaterdag 10 mei is de datum waar heel veel mensen naar uitkijken. Het is de datum van... Tiësto in Concert! Hieronder de laatste nieuwtjes over het eerste DJ-concert van de wereld.

Er is een garderobetent buiten op het parkeerterrein bij het Gelredome. De capaciteit hiervan is echter beperkt. Daarom verzoeken wij zoveel mogelijk bezoekers die met de auto komen om de jas in de auto te laten. De garderobe is vanaf 21:00 uur geopend.

De procedure van de garderobe is zoals de meeste bezoekers van ID&T feesten gewend zijn:
- Eerst bon kopen (2 euro)
- Dan hanger halen en jas om de hanger doen.
- Hanger + jas afgeven bij de juiste balie
Bewaar je bon goed. Bon kwijt is wachten tot het einde.

Valse kaarten
Er zijn de laatste tijd veel valse (goed gelijkende ticketbox) kaarten op de markt. Deze worden meestal voor de deur aangeboden door zogeheten zwarthandelaren.
De kaarten zijn echter toch te herkennen door onze kaartcontroleurs en mensen met deze kaarten komen niet binnen.

Mocht je dus geen ticket hebben koop deze dan niet voor de deur. De kans op een teleurstelling is groot als blijkt dat het een valse kaart betreft.

Geen deurverkoop
Tiësto in Concert is al weken uitverkocht. Er zijn dus geen kaarten voor de deur te verkrijgen! Het heeft dus geen zin om naar het Gelredome te komen zonder ticket.

VIP Tiësto in Concert
Mensen met een VIP kaart voor Tiësto in Concert, hebben een aparte entree bij de hoofdentree van het Gelredome (=Westgebouw). Hier ontvangen zij een speciaal bandje waarmee ze toegang hebben tot de Vip ruimtes in de Gelrelounge.

Bij de Gelrelounge zal een eigen balkon worden gebouwd, vanaf dit balkon heb je een schitterend uitzicht over het stadion. Drank is uitsluitend verkrijgbaar met consumptiebonnen welke op diverse plaatsen verkrijgbaar zijn. In de VIP is er dus geen gratis drinken.

... voor de mensen die te lui zijn om id-t.com in te tikken

Old Post May-07-2003 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for MarkzMan_X Click here to Send MarkzMan_X a Private Message Visit MarkzMan_X's homepage! Add MarkzMan_X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Hoeveel kosten die consumptiebonnen?

En k neem mijn jas dus echt niet mee, t wordt hopelijk toch mooi weer

Old Post May-07-2003 15:46 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MarkzMan_X
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by kreischer2000
Hoeveel kosten die consumptiebonnen?

En k neem mijn jas dus echt niet mee, t wordt hopelijk toch mooi weer

17 graden met halve bewolking

Old Post May-07-2003 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for MarkzMan_X Click here to Send MarkzMan_X a Private Message Visit MarkzMan_X's homepage! Add MarkzMan_X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFEMALE Vocal - Nat Monday - Waiting - Which Mix? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMichel de Hey & M.I.R.K.O - 5th Business Day (Nic Fanciulli Remix) [2011]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:54.

Forum Rules: