quote:Originally posted by Eagle` kus van de juf en een bank vooruit da zei onze juffrouw in het 4de leerjaar ook altij,ma.. id ehad snor beikes
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- rrrr, ik hou van vrouwen met snorren ja Fus heeft kinky ideeën over bepaalde dingen, maar had beloofd van te zwijgen
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- Kijk kijk zehra, kben wakker en in de les! *trots* PROFICIAT!!! *trots op fuske* quote:Originally posted by Eagle` ja Fus heeft kinky ideeën over bepaalde dingen, maar had beloofd van te zwijgen ah nee... zo gaat da wel nie he!!! allè opbiechten jongens!!!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
dat wil je echt niet weten hoor
BAKKES EAGLE
en deze speciaal voor eagle...
lol meeeeeuh
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- Ik post hier nochtans ook ni veel dacht te replyen pics or stfu, ma bij nader inzien, laat het maar
'k ben nog aant sparen voor een breedhoeklens, moehahahahaha
quote:Originally posted by Miss Z en deze speciaal voor eagle... Oh mooie koeien! Ik vind koeien mooie beestjes Groetjes TatanaGirl