Ze heeft in de studio met L-vee gezeten denk ik, kweet het ni meer zeker... Maar ze heeft in ieder geval de intenties en ambities om te producen, ik ben in ieder geval is benieuwd...
___________________ www.dj-vega.net
kheb n vraagske over de sasha - involver vinyl zijn dat alle 4 remixen door sasha gemaakt? edit: nevermind, ben er al uit
tettn
Menno De Jong - Guanxi (Original Mix / Super8 Remix)[Anjunabeats] Absolute - New Horizon (Original Mix / Electrique Remix)[ASOT] Album Sampler 2 - "Classical Trancelations" Heaven's Air (Terry Bones Vs Fred Baker Remix) / Miami Sunset (Markus Schulz Remix)[Armada] Hemstock & Jennings feat Adam White - Reverence (Original Mix / Darren Tate Remix)[Mondo]
quote:Originally posted by pooley tettn In welke winkel heb je die gevonden?
ej gast, die trekt op ann ceurvels damn... I mean. ... Damn
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
miss ann Ann Ceurvels idd beetje gelijkenis
ja, maar miss ann, heeft precies een schoonder koppeke.
quote:Originally posted by Kaidreas ja, maar miss ann, heeft precies een schoonder koppeke. Ja lap, nu zijn we al met 4 om voor haar te vechten!