Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fe_maLe
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14

halv 2 och siter här fortf och ska upp 9 va tänkt så iaf

Old Post Apr-06-2005 23:29  Sweden
Click Here to See the Profile for fe_maLe Click here to Send fe_maLe a Private Message Add fe_maLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

och jag är sjuk så jag ska inte upp.. siktar på att börja jobba på fredag.

Laddar hem Snutarna på dvd nu .. ska bli kultigt.
Råkade nog väcka hela huset innan, skulle testa en nybränd skiva.. så hade jag glömt skruva ner ljudet på stereon, så det drog på av bara fan ... skivan hette "Svenska Kareoke Klassiker"

Old Post Apr-06-2005 23:33  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by fe_maLe
halv 2 och siter här fortf och ska upp 9 va tänkt så iaf

snart halv tre och jag ska upp klockan åtta...sen har jag föreläsning/labb/workshop i SJU jävla timmar...Milan och Chelasea vann ju idag ( = jag vann pengar), så jag var ju illa tvungen att gå ut och fira det...(hde nog gått ut ändå)...och nu försöker jag hålla mig ifrån skivspelarna - ställer jag mig där kommer jag inte komma loss förän imorgon eftermiddag :|

www.laszlo.se

Old Post Apr-07-2005 00:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Pubrunda på chalmers ikväll. Astrofysik kl. 08.00 imorgon (nja, snarare idag). Får se hur det går.

Men det var kul. Några äldre studenter kom på den utmärkta idéen att använda flytande kväve från en av deras labbar till att bygga "kvävebomber". Mycket skoj

Old Post Apr-08-2005 00:42  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

fick lite stolar av Sipo för en stund sedan... jag satte ut dem på balkongen, satte mig i en av dem och somnade!!!!! blev väckt av en fågel nyss

nu blir jag säkert förkyld

Old Post Apr-08-2005 02:43  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Nu sitter jag här igen å grubblar..

*suck*

Måste faktiskt gå å lägga mig..
Vilket jag gjort tre gånger tom..
Men utav ngn anledning måste jag gå upp
Ska verkligen inte lyssna på musik att somna in till..
Har insett det nu att jag på ngt sätt "håller mig vaken" för att få höra nästa låt... och nästa och bara nästa efter det..
E jag skadad eller vad

Nee.. vill sova nu

Old Post Apr-20-2005 01:22  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

kan/vill inte sova... vet inte värför
har lust att producera en ny låt t.o.m.

Old Post Apr-20-2005 01:40  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
November
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

*borstar av tråden*

Nu kan jag absolut inte sova
Å en annan som ska upp å jobba snart *suck*

Alltså vad gör man om man inte kan sova....
Kan inga knep alls..

Old Post Apr-26-2005 00:04  Sweden
Click Here to See the Profile for November Click here to Send November a Private Message Add November to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by November
*borstar av tråden*

Kan inga knep alls..

När inte jag kan sova lägger jag mig i sängen och sätter på en film, då slocknar jag nästan direkt

Just nu så har jag suttit och knåpat ihop ett nyhetsbrev som är påväg ut i eten Blir att lägga sig och somna in till en film nu!

Old Post Apr-26-2005 00:28  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by November
*borstar av tråden*

Kan inga knep alls..

jag låg somnlös ända till 3 igårnatt..
Försökte allt, dricka vatten å pissa, räkna minuter osv.

Sen när jag provade lägga mig i soffan.. då somnade jag direkt!

Old Post Apr-26-2005 04:49  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

javafan.. ska ju jobba kl 6!!!

Varför är jag uppe? Varför sitter jag vid datorn?!

Old Post Apr-26-2005 22:53  Sweden
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

pratar med folk på icq/msn... kan inte sluta. Fast jag är ledig imorn...

insignificant cor member alliance

Old Post Apr-26-2005 23:45  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback1996 progressive trance [2025] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJohnny Shaker - Pearl River (Instrumental) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:24.

Forum Rules: