Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

Ik vond Armin zijn set wel heel goed.
Wat verwachten jullie dan? (soit, Airwave heeft het nog eens gezegd in een ander topic)

Als dat feest gisteren niet goed was, dan kan je met niets meer tevreden vrees ik.

Old Post Apr-17-2005 17:07  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by TOR
amai

en Armin.. verwondert me eigenlijk niet; die is op een paar maanden tijd al zijn energie kwijtgespeeld.

ben toch blij dat ik beslist heb niet te gaan, als ik alles hier zo lees.

Armin is zijn energie helemaal niet kwijtgespeeld. Noem jij tracks zoals communication, cosmictring, strange world & praiseworthy tunes energieloos ?!? Volgens mij was hij toch nog steeds de DJ die het meest ambiance in de crowd veroorzaakte tijdens de nacht. Ik kwam speciaal voor Armin en ik ben helemaal niet teleurgesteld. Ik ben zelfs blij dat hij niet alleen ASOT tracks heeft gespeeld, want die beginnen pas saai te worden.

( off-topic: zieje TOR, ik post eens iets )

Old Post Apr-17-2005 17:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

Het was een echte ervaring om op Sensation te mogen draaien. Het geeft een ongelooflijke kick om voor zoveel mensen (in dezelfde outfit) je visie op muziek te mogen brengen. Ik was vrij vroeg aanwezig in het Sportpaleis om de sets van Junior Jack & Kid Creme, Armin van Buuren en Marco V mee te pikken.

Toen ik thuis mijn platenkoffer samenstelde hield ik rekening met de andere dj's. Ik kon vrij goed voorspellen dat Armin veel nieuwe trance zou draaien en dat Marco V redelijk stevig zou gaan. Overnemen van deze grootheid zou een titanenwerk zijn. Ik hield er ook rekening mee dat de meeste bezoekers reeds vroeg in het Sportpaleis aanwezig zouden zijn en dat tegen 5.30 AM de vermoeidheidsverschijnselen al zouden optreden. Daarom heb ik bewust gekozen om afterclub & uplifting trance te draaien, met ook enkele nummertjes deep trance. Ik startte met mijn eigen nummer, dat binnenkort uitkomt, wat toch een stevige trancer is. Ik vond het de ideale overgang van Marco V naar mijn set. Ik ging daarna wat dieper, zeker met Deep Dish - Say hello (maar geef dit nummer nog even tijd, dit wordt een echte bom!) om in het tweede deel van mijn set over te gaan naar terug wat nieuwe uplifting trance. Als afsluiter koos ik voor YDR - Born slippy en wie nog aanwezig was heeft duidelijk gezien dat ik dit een super feestnummer vind. Jaja, als ik muziek mag draaien die ik zelf super vind dan ben ik redelijk enthousiast. Getuige hiervan dat ik met sommige platen gewoon stond mee te zingen (*bloos*) en vaak uitbundig achter de draaitafels stond.

Als ik de berichten op forums lees krijg ik altijd de indruk dat de clubbers nog nooit zo verdeeld zijn over muziek. Tot een paar jaar geleden had je clubbers die één stijl of één richting kozen. Indien ik zou proberen om voor iedereen goed te doen dan zou ik commerciële retro trance tot deep underground progressieve techno moeten gedraaid hebben.

Mijn menig over Sensation is het volgende: er is een variatie gebracht van verschillende stijlen. Iedereen kwam wel ergens aan zijn trekken qua 'zijn' voorkeur van muziek. Beetje openstaan voor andere stijlen of muziekrichtingen en je had een super avond.

Het enige minpuntje was het geluid. Door controle werd het geluid tijdens Armin z'n set serieus naar beneden getrokken, van 107dB naar 90dB. Ik heb me laten vertellen dat tijdens mijn set het geluid nog stiller werd. Maar dit is iets waar de organisatie uiteraard niets kan aandoen, dat is de Belgische wetgeving die nachtlawaai bepaalt.

Hierbij mijn playlist:
DJ ELOF @ ID&T SENSATION WHITE EDITION (16/04/2005)
01. DJ Elof presents E-Love - Vrantique (original mix)
02. Ernesto vs Bastian - Darkside of the moon (original mix)
03. Starsign - Taurus (original mix)
04. Petibonum - Once upon a time (original mix)
05. Active Sight - Tears of joy (original mix)
06. Deep Dish - Say hello (original extended)
07. Michael Forzza - Kahana (original mix)
08. Airwave - Intoxicated (original mix)
09. Kindred Spirits - Plus ultra (Icone remix)
10. Sophie Sugar - Call of tomorrow (original mix)
11. Yves Deruyter - Born slippy (original vocal mix)

P.S. Big thank you aan de fotografen van dienst, er zijn werkelijk fenomenale foto's getrokken. Ik ben werkelijk onder de indruk.

Old Post Apr-17-2005 17:17 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by FredNova
Wat verwachten jullie dan?

Ja het is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak en is iets heel persoonlijks. Ik kwam voor 2 uur tracks ala Massive Motion, Birth Of An Angel, Halcyon, Falling Anywhere, Closer Now,... De ASOT tracks die ik zelf zalig vind.
En als je dan 2 uur tracks krijgt die ik normaal doorspoel, dan ben ik ontgoocheld, maar is een andere dan weer heel gelukkig
Het is een loterij op een bepaalde manier, niks aan te doen.

Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Apr-17-2005 17:22  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Push2005
Armin is zijn energie helemaal niet kwijtgespeeld. Noem jij tracks zoals communication, cosmictring, strange world & praiseworthy tunes energieloos ?!? Volgens mij was hij toch nog steeds de DJ die het meest ambiance in de crowd veroorzaakte tijdens de nacht. Ik kwam speciaal voor Armin en ik ben helemaal niet teleurgesteld. Ik ben zelfs blij dat hij niet alleen ASOT tracks heeft gespeeld, want die beginnen pas saai te worden.

( off-topic: zieje TOR, ik post eens iets )

tjah, ik was er niet, dus ik kan moeilijk oordelen over zijn set. ik weet alleen dat het niet de eerste keer zou zijn dat alle energie wegvalt als Armin opkomt (cfr. AiB Outdoor 2004).. en als djcresto zegt dat het zo was, dan zal er wel iets van aan zijn.. die weet waarover hij spreekt

maar uiteindelijk komt het toch allemaal neer op smaak, dus het is een beetje zinloos deze discussie te houden.

Old Post Apr-17-2005 17:22  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by TOR
ik weet alleen dat het niet de eerste keer zou zijn dat alle energie wegvalt als Armin opkomt

armin speelde na de megamix, tuurlijk was dat minder energie, zelfs marco V had minder energie dan de megamix

Old Post Apr-17-2005 17:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by dj Elof

Als ik de berichten op forums lees krijg ik altijd de indruk dat de clubbers nog nooit zo verdeeld zijn over muziek. Tot een paar jaar geleden had je clubbers die één stijl of één richting kozen. Indien ik zou proberen om voor iedereen goed te doen dan zou ik commerciële retro trance tot deep underground progressieve techno moeten gedraaid hebben.

Ik denk dat de perceptie van de verdeeldheid vooral komt omdat je op messageboards vooral mensen zult zien posten die werkelijk luisteren naar hun muziek en dan is het onvermijdelijk dat je veel verschillende smaken krijgt.
Alleen voor degeen die "zowat alles" of "vanalles" beluisteren is het eender wat je draait zolang ze het maar herkennen.
Dus het feit dat je niet voor iedereen goed kon doen toont aan dat op zen minst een deel van het publiek aanwezig op White Sensation ( )de moeite deed om te luisteren naar wat er gedraaid werd. Iets dat imo altijd positief is.

Nu ga ik wachten op de black edition, als die er komt. Yep lachen met mensen die doen alsof ze al jaaaaren ervaring hebben met Black Sensation en vooral mijn garderobe die er beter bij past

Old Post Apr-17-2005 18:23  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

Er komt er 1 in november werd mij verteld. Wat ik raar zou vinden omdat ILT ook altijd rond die periode valt.

Old Post Apr-17-2005 18:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

^ Dan kunnen ze misschien een paar namen goedkoper boeken omdat die dan toch al in Belgïe zijn...

Old Post Apr-17-2005 18:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

armin speelde 2 of 3 bommekes en voor de rest schijttrance zoals er bena niks anders op de markt is ... en wat er van goei spul op de markt is draaide ie niet ...

elof over jou zijn de meningen verdeelt maar zonder de beta anthem gezien heb jij een prachtig setje gedraaid ... zo simpel is't , dien say hello is idd de moeite

het is idd zoals frednova zegt, de lat wordt steeds hoger gelegd, je doet meer events, je bent met minder & minder tevreden ... mijn beste show blijf tiesto in concert ... dat was een geheel & pracht van een show ... omdat sensation tenslotte ook om de show draait hé

die megamix blijkt overal nogal opschudding te veroorzaken ... er is gekozen voor hitjes, en maar goed ook ... belgiê is een alternatief land en enkel de hitjes blijven hangen ... (dat is mss in andere landen ook zo, da weetk nie) , awel zo hebben ze et publiek in vervoering gekrege, en zeg nu zelf alle neuters ... was jij er zelf niet op aant springe mss ... ook al is de megamix een computermix ... dit is het concept, en het concept werkt! If you don't like it, leave it! Een dj kan dit mss niet overtreffen maar de gemiddelde fuifdj draait zo wel z'n platen, mensen willen veel tracks, veel hits, veel feest ... ikzelf zoek een gulden middenweg maar ik vond de djs op sensation mss zelfs iets 'te' relaxed inmixe ... kzou zegge, gooi die bass der maar in en whop direct trug feest ipv rustig opbouwe ... IMGO moet je zO het publiek bespelen als je niet DE grote bomme draait!

soit kzen blij da'k geweest ben, als er volgende keer paar andere interessante namen opt program staan ga'k weer ...

Old Post Apr-17-2005 19:21  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
armin speelde 2 of 3 bommekes en voor de rest schijttrance zoals er bena niks anders op de markt is ... en wat er van goei spul op de markt is draaide ie niet ...

man man toch

Is de pot Tiësto leeg? Dan kunnen we nu met Armin beginnen...

ik snap jullie soms toch niet hoor
geef eens één reden waarom alles zo moet afgebroken worden?

Old Post Apr-17-2005 19:26  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

quote:
Originally posted by FredNova
geef eens één reden waarom alles zo moet afgebroken worden?

Daar dienen forums toch voor ?

Old Post Apr-17-2005 19:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation in Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (79): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrunchy dirtiness off a Fergie set (a well known track to many I'm sure) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHammer House - The Jumper [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:04.

Forum Rules: