|
| quote: | Originally posted by mellow_head
RSCA sucks olé olé!!!! Deschacht ERUIT, Vandeborre ERUIT, Pareja ZEKER ERUIT, Biglia ERUIT, Tchité ERUIT, enfin kzou gewoon de halve basis op de bank smijten en wa meer Mpenza, Boussoufa, Akin aan de aftrap laten beginnen. |
Like WTH? Akin en Mpenza meer aan de aftrap? En Boussoufa die in slechte vorm is? Om wat exact te doen dan wel, het gras te maaien?.. Pareja zeker eruit? Van Anderlecht kent ge precies ni veel, Pareja moet centraal ja, tis de beste centrale verdediger die ze hebben. Biglia moet gewoon dringend rusten. Hij staat er zo goed als alleen voor op dat middenveld. Dees weekend heeft hij zelfs de training moeten verlaten omdat hij totaal uitgeput was ten gevolge van een dieet dat hij moet volgen. Tzijn begot samen met Frutos de enigen die een vaste plaats zouden mogen hebben.
|