Originally posted by Ramonster
18, male, Lelystad, voetbal, en music preference, mja, liefst prog trance.
Afgekeurd!
We willen alleen ruige oosterlijke boerinnen van 16 en jonger die het liefst naar K3 luisteren.
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-08-2005 19:00
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
oosterlijke????
be specific pls
Nov-08-2005 19:19
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Ramon heeft vast een leuke zus, toch?
Nov-08-2005 20:06
Ramonster
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2005
Location: Lelystad, The Netherlands
quote:
Originally posted by jp
Ramon heeft vast een leuke zus, toch?
Een jonger zusje. Of ze leuk is, I doubt that.
Nov-09-2005 09:28
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
dat bepalen wij wel.....
jonger als in strafbaar??
Nov-09-2005 09:43
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
quote:
Originally posted by Ramonster
Een jonger zusje. Of ze leuk is, I doubt that.
PICS or STFU
hehe welkom man!
Nov-09-2005 10:50
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Ramonster
Een jonger zusje. Of ze leuk is, I doubt that.
Geen pics! we willen een film zien. Kunnen we deze meteen in onze assortiment toevoegen. De DVD 'Jappio's sister in lederhosen #1' is ook nog steeds te koop!!
___________________
Allemaal gelul!!
Nov-09-2005 11:48
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Een foto van haar zou inderdaad niet mis zijn
En die pic van jezelf mag in het NLTA smoelenboek. Alhoewel die thread met de huidige zoekmachine wel onvindbaar zal zijn...
Nov-09-2005 13:32
Dante
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2005
Location: Enschede, Holland
eej
ik ben adriaan, ben 15 (dus minderjarig), kom uit enschede.
ik heb nog nooit uitgeweest. ik vind trance, dark-trance (officieel Tech-Trance), melodolisch en van die melancholische dance nummers mooi.
ik vind o.a. Chicane, DJ Digress en Talla 2XLC heel goed.
Dec-18-2005 09:39
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
quote:
Originally posted by Dante ik vind o.a. Chicane heel goed.
Ik hou ook van jonge jongens..
Even dat terzijde, welkom hier
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Dec-18-2005 09:49
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Dec-18-2005 12:09
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands