Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Wordt je eigenlijk nog gefouilleerd ofzo, bij de ingang? Anders neem ik denk ik maar een paar redbulls mee |
Laat die maar lekker thuis, want het lijkt me wel heel gek als die mee naar binnen mogen!!
___________________
|
|