|
| quote: | Originally posted by Freezel
Les begint pas om 15:30 voor hem, als de leraar komt opdagen. Zit nu ok al 25 minuten kansloos te wachten ..... Zo niet, dan ben ik z.s.m. weer thuis |
Gewoon gaan Chris! Ik zit hier een beetje te balen, omdat de pc met al mijn mp3tjes uit het netwerk ligt zodat ik hier dus niks kan luisteren Nou ja dan maar wat cdtjes er doorheen rossen 
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
|