ja maar vechten haalt nie veel uit , als ik nie weet hoe het met de rest is. trouwens ik mag geen misbruik maken van de wet van de sterkste
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
op de fotos ziet miss ann er niet bepaald slecht uit maar int echt vind ik ze toch wat te mager
Hmm,.. Anne Ceurvels.. je lui mettrais bien 100 grammes... Een zo schoone meisje in het ploeg Bonzai.. Wonderlijk..
een Blaupunktje Casablanca MP54 woeeeeeeeei
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
LOL @ Lievez!
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by lievez nog 9 maand wachte davoor
Net in de Fnac Involver voor 15€ gekocht, yeah baby yeah!
Voor de geinteresseerden (Pooley, Meltoz) : Ton TB - Dream Machine is verkrijgbaar bij www.only-djs.com en www.dancegrooves.com
Last edited by Freezel on Jul-08-2004 at 22:45
Onze L-vee is net in mijn brievenbus gevallen...whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
___________________ Ask and you shall receive.