|
|
|
|
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Aug-08-2004 19:08
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Oke, eerst maar even reageren op iedereen voordat ik zelf wat post:
| quote: | Originally posted by basvh
Nu nog de minpunten:
-Armin. Jah armin blijft armin oftewel: net niet oftewel tiesto wannebee. Dezelfde grijns, dezelfde maniertjes met zijn handen. Bah. En yet antother suburban train is echt
|
Goh 
| quote: | Originally posted by magrec
ook veel bezopen boeren (tukkers on tour shirtjes enzo...)
|
Niet zeiken zo'n shirt heb ik ook 
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Graham had toch afgezegd? |
Wie was dan de held met het Rooie shirt die draaide?
| quote: | Originally posted by Switch
je was niet de enige, ik deed er anderhalf uur over om hem te vinden.
paar smsjes gestuurd met de vraag waar die precies zat, hij zegt "tegenover main voor de toren" dus ik denk dat grijze blokkendoos op de bult. ik daar 20x omheen gelopen, nog niet gevonden, toen zag ik eindelijk wat hij met toren bedoelde, dat kleine stijgertje met zo'n grijze tent ervoor waar ze het geluid regelden....
anderhalf uur na de meeting kwam ik dus eindelijk daar aan, iedereen al weg dus behalve bram en anke |
He het lag niet aan mij! VOOR de toren bij de mainstage is nog steeds VOOR de toren dude! 
Ik kreeg ook gvd 3 telefoontjes en 20 smsjes van mensen waarvan ik het nummer niet eens had. Zo van "Waar ben je?". Wtf moet ik dan weten wie het is
| quote: | Originally posted by ambs
heel kort, zit lekker in IBIZA maar Dance Valley was GEWELDIG! echt niet normaal meer. Heb echt de hele dag gedansd. Heb ergggg spierpijn en dat het voorbij is....
Langer verslag later I´m off to ferry at Eden
PS. het is hier HEEERLIJK |
Heb je niet eens gezien. Zeker bij Armin geweest de hele dag, niet? 
Aug-08-2004 20:47
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

|
|
|
Aug-08-2004 21:02
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Oke, geen zin om een totaaaaaaaaaaal report te schrijven. Maar even kort, tenminste dat probeer ik.
Rond 10 uur richting het terrein, via de tiptop-in orde routebeschrijving van Remy. Onno belde nog, maar de file waar ze instonden viel gelukkig voor hen mee 
Rond 11 uur half 12 binnen, even alles verkennen, gave plaat horen bij zo'n vaag tentje in het midden van het terrein (Ladida - El Mundo!!!, bonnen halen en gaan. Bij de Main het kleedje neergelegd en met een bellenblaas krijg je dan meteen aanspraak Genoten van Matthew Deekay en een stukje Pako en Frederik. Meteen met de twee grootste gekken Chefke & Chefke een jointje gerookt en maf gedaan, echt cool
Na gebeuk van onze vriend Beyer (met meeeeeeeeeh Josta en meeeeeeeeeeh Sjinees en natuurlijk Yannie en Anke) nog een heel stuk van Holden meegekregen omdat hij een stuk langer draaide. Oa de remix van Britney Spears, Alter Ego met Rocker kwamen langs met ook het sublieme Alltogether van Petter
Daarna dacht ik Max Graham stukje gezien (dus niet) en op naar de mainstage voor Digweed & Sasha. Sasha was wat later, dus tijdens de meeting even leuk gesproken met veel mensen. De rest van die set al schoorstenend en liggen rechtsvooraan meegekregen. Echt supervette nieuwe platen gehoord, eentje 20 minuten voor Watching Cars go By (met dat gitaartje) was de BOM! Ook Switch eindelijk gevonden 
Toen eten, fucking Falafel duurt een half uur, en belt mij ma ineens op als ik in die rij sta Zat op Corsica, maar was vergeten dat ik op Dancevalley zat. Mensen in de rij konden wel meelachen.
Deep Dish was te warm voor woorden, echt NIET normaal, dus ons kleedje maar buiten neergelegd en bellen geblazen met Chefke en Switch Wel de vetste plaat gehoord van de hele dag, die van Lets get loud Lets get ill. Sjinees zei dat het iets van Puff Daddy was. Maar godverdommepiellekes, wat was dat lekker zeg, echt de hele toko uit zijn dak! Daarna draaide ze nog een paar knallers.
Afgesloten met Slam!, stukje Futureshock en Remy, maar daarna toch maar naar Carl Cox. Het uitzicht was flex, maar de platen etc: RUK! Wat een hitjesdraaiert, nog erger dan Michel de Hey Met de woorden van Sjinees: het is toch een overschatte neger! 
Met een moe maar voldaan gevoel rond 22:30 het terrein verlaten, na Josta even bij de Red Bull creche afgeleverd te hebben 
Leuke dingen van die dag:
- Plassende vrouwen tegen een hek 
- DJ Jean met een Hells Angel bij zich die de YoshiToshi tent inloopt
- Het vrouwelijk schoon
- Bellen blazen!
- Schoorstenen! 
- Het is officieel: sjinees trekt zijn baas! 
- Gezellig op een kleedje! 
- Rukker Remy en zijn geweldige routebeschrijving!
- Heb de Armada tent niet eens gezien of geroken of gehoord 
- Had ik het kleedje al genoemd? 
Minder leuke dingen:
- Warmte bij Deep Dish
- Jack de Marseille, Max Graham en Oakey gemist
- Niets gezien van HQ wat ik eigenlijk wel wilde (dag is te kort)
- DJ Jean met een Hells Angel bij zich die de YoshiToshi tent inloopt en geen cam bij je hebben......
- Drukte bij teruglopen
- Carl Cox hitjes draaiert! Murder was the Bass en ook nog Pontape, BAH!!!!! BAH!!!
- Denken dat je de 'Classics' tent binnenloopt maar in de Urbanzooi terecht komen.....
Oh en genoeg leuke TA'ers nog gespot/mee gepraat en het erg gezellig mee gehad:
Optimus (vliefd man!), Miss Proximus (meeeeeeeeeeeeeh!), Basvh (krullenkop!), Magrec, Dj_JErry (Get your bitch ass off my kleedje!), Partyhardy, DJ Lex en de Ramona/Randy-clan, High NRG (waisted! ), Sido&Sandros + aanhang, Phortje, Moogwai, SWITCH! (natuurlijk! ), Spare, Leander, RemyD (je hebt het bewezen, jij hebt echt maar 1 hersencel, rukker! ), JP (klotefotograaf ), KolkieWolkie (niet eens een foto gemaakt ), Magik aka Haagsche Harry....
Dat was iedereen wel volgensmij. Zo niet, dan was je niet boeiend genoeg 
........Morgen komen wel een paar fototjes. Niet zoveel geschoten de hele dag 
Aug-08-2004 21:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:42.
Forum Rules: