|
^ Kijk das net mijn punt...
Ik lach ook graag om zo'n dingen, en wat guy talk van tijd tot tijd is echt wel leuk. Maar er zijn grenzen, en ook al zijn ze voor iedereen persoonlijk, ze zijn er wel. En voor mij persoonlijk was dit over mijn grens, en voor Zehra ook. Ik heb dat ook duidelijk laten blijken, met genoeg redenen en argumenten om te verklaren waarom. Blijkbaar overdrijf ik dan volgens de meeste mensen, maar op zo'n manier over die persoon praten vind ik gewoon niet passen, zelfs al was het onschuldig bedoeld. Het had ook op een iets beschaafdere manier uitgedrukt kunnen worden, en dan had ik daar absoluut geen probleem mee gehad. 
Het spijt me als ik het nu eenmaal niet grappig vind dat er over mijn "schoonzusje" (of mijn eigen zusjes of andermans zusjes) wordt gepraat op die manier, dat zijn mijn principes I guess? Grote Broer-syndroom ofzo 
Enfin, ik had gezegd dat ik niks meer ging zeggen, maar blijkbaar wordt mijn punt ook niet echt begrepen. Nu hou ik er echt over op, als iemand nog zou willen verder discussïeren of whatever, mijn PM of MSN staat altijd open