|
| quote: | Originally posted by MikeVee
mix f:
- Qua techniek goed, de trackkeuze was wel ok, maar de samenhang kon beter.
- Op zich geen slechte set, maar de onderlinge volgorde van de tracks kan wel wat wijzigingen gebruiken.
Concept: Idem als set e. Ideale opwarmingsset voor een grote naam met een gevarieerde selectie aan platen waarmee je alle aanwezigen
één voor één op de dansvloer zou krijgen.
Techniek: Het mixen is doorgaans ok. Als er een fout dreigt op te treden, corrigeer je telkens vrij goed. Je weet ook goed welke platen bij
elkaar passen, waardoor er niet vanalles door elkaar gaat klinken. Op dit vlak één van de betere mixes uit de poule.
Structuur: Het merendeel van de platen is vrij toegankelijk en upbeat, maar af en toe gooi je er een donkere plaat in die de sfeer eigenlijk
compleet omgooit en waardoor je als luisteraar uit trance wordt gehaald. Ik denk hier bijvoorbeeld aan platen 7 en 10. Hier kun
je spreken van een stijlbreuk en een breuk in de opbouw. In dat opzicht zijn de eerste twee platen eveneens vrij ongepast. |
ik vermoed dat dit mijn mix is 
jammer dak afgevalle ben natuurlijk maja, ben wel blij met de commentaar enerzijds 
tis idd waar dat die donkere platen een beetje de sfeer omgooien, daar heb je gelijk in 
ik streef er de laatste tijd naar om een zeer gevarieerde set te bieden, met verschillende genres, maar om toch één geheel te krijgen in totaal. Ik denk dat ik in deze mix hier iets te ver in gegaan ben mss 
ik ga voortaan dan ook meer letten op mijn trackplaatsing en algemene sfeer